پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 637030 تاریخ : 1402/03/28-15:34:04
,13,
سیاست های غلط صنعت دام پروری را دچار مشکل می کند

سیاست های غلط صنعت دام پروری را دچار مشکل می کند

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: در صورتی که صنعت دامداری در کشور دچار مشکل شود دیگر استفاده از صنعت دانش بنیان هیچ فایده ای نخواهد داشت.

به گزارش بانک و صنعت، افشین صدر دادرس گفت: صنعت دام پروری با سیاست غلط دچار مشکل می شود و وزارت جهادکشاورزی باید به این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشد و از کاهش تولید دام به ویژه دام سبک جلوگیری کند.

او گفت: برای توسعه صنعت دام پروری باید زیرساخت ها اصلاح شده و از کاهش کشتار دام جلوگیری کنیم که البته طبق اطلاعات به دست آمده در چند ماه اخیر ما شاهد کاهش کشتار دام در کشور هستیم. در تمام شهرستان و استان ها این مورد مشاهده شده است و در صورتی که صنعت دامداری در کشور دچار مشکل شود دیگر استفاده از صنعت دانش بنیان هیچ فایده ای نخواهد داشت.
او گفت: دامدار دیگر به فکر دانش بنیان نیست بلکه به فکر تامین علوفه و نهاده برای دام خود است تا آن را زنده نگه دارد باید با حضور وزیر جهاد کشاورزی ضعف و مشکلات گذشته در صنعت دام و طیور کشور از بین برود تا شاهد افزایش تولید در این بخش باشیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران