پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 647452 تاریخ : 1402/04/15-12:17:57
,17,
سی  و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان با حضور رئیس اتاق تعاون ایران افتتاح شد

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان با حضور رئیس اتاق تعاون ایران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان امروز 14 تیرماه 1402 با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی صنعت مبلمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران ، بعد از افتتاح در بازدید با فعالان این صنعت در خصوص مهمترین چالش های تولید صحبت کرد.

همچنین سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان با حضور 240 شرکت کننده داخلی و هیأت های تجاری از کشورهای هدف صادراتی نظیر افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، قطر، عمان، اقلیم کردستان و کشورهای منطقه CIS در فضایی بالغ بر 60 هزار متر مربع برپا شده است.

در پی برگزاری این نمایشگاه کنفرانسی با حضور نمایندگان مجلش شورای اسلامی و همچنین صاحب نظران این حوزه در سالن کنفرانس شماره یک محل دائمی نمایشگاه برگزار گردید.

این نمایشگاه، فرصتی برای تعامل و ارتباط با نمایندگان تجاری و شرکت های صادرکننده مبلمان در سطح جهان است. این فرصت، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت مبلمان را قادر می سازد تا با کسب اطلاعات در مورد نیازهای بازار و تقاضا، به روزرسانی محصولات خود را انجام دهند و با پیشرفت صنعت مبلمان در سطح جهانی، توسعه و رشد خود را تضمین نمایند.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از 14 الی 17 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران