پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492128 تاریخ : 1398/07/23-10:49:56
,17,
سه کارگاه آموزشی در حوزه‌های استانداردهای حسابداری، انتخاب فناوری و بلاکچین

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

سه کارگاه آموزشی در حوزه‌های استانداردهای حسابداری، انتخاب فناوری و بلاکچین

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) سه کارگاه آموزشی با عناوین «آشنایی با تغییرات استانداردهای حسابداری»، «اصول انتخاب فناوری برای صنایع در کشورهای درحال توسعه» و «چالش‌های حقوقی بلاکچین» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، اتاق بازرگانی تهران به منظور توانمندسازی و ارتقای دانش فعالان اقتصادی و بنگاه‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف از جمله امور مالی، مالیاتی و حسابداری،  فناوری‌های مورد استفاده در صنایع، بلاکچین برنامه‌های آموزشی متنوعی در دست اجرا دارد، به همین منظور در تقویم آموزشی نیم‌سال دوم موسسه آموزش اتاق تهران، دوره‌ها و کارگاه‌هایی متناسب با این حوزه‌ها و مسایل جانبی آن در نظر گرفته و برنامه‌ریزی شده است.

آشنایی با تغییرات استانداردهای حسابداری

کارگاه آموزشی آشنایی با تغییرات استانداردهای حسابداری، مصوب سال 1397، به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فعالان اقتصادی در حوزه حسابداری طراحی شده است. این کارگاه در روزهای 19 و 21 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود.

در این دوره 8 ساعته آموزشی، استاندارد حسابداری1، استاندارد حسابداری2، استاندارد حسابداری 34، استاندارد حسابداری 35، استاندارد حسابداری 36 و استاندارد حسابداری 37 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اصول انتخاب فناوری برای صنایع در کشورهای درحال توسعه

اتاق بازرگانی تهران در ادامه ارائه آموزش‌های علمی و کاربردی برای توسعه توانمندی‌های فعالان اقتصادی، کارگاهی در باب اصول بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در صنایع در 26 آبان ماه برگزار خواهد کرد. این کارگاه طی چهار ساعت و از ساعت 9 لغایت 13 برپا خواهد بود.

سرفصل‌های آموزشی در این کارگاه، مقدمه‌ای بر بومی‌سازی فناوری، ارزیابی هم‌زمان مخاطرات و ریسک‌های فناوری، ارزیابی ظرفیت‌های فرآیندی، اهمیت نوآوری باز در انتخاب فناوری، آزمون، استاندارد و استانداردسازی، منابع انسانی در دسترس و پتانسیل‌های منابع انسانی و پیش‌بینی، امکان‌سنجی و هوش کسب و کار خواهد بود که توسط آقای محمدیاسر خسروی ارائه می‌شود.

چالش‌های حقوقی بلاکچین

با توجه به ظهور فناوری‌های جدید در حوزه معاملات آنلاین و کسب و کار از جمله بلاکچین، اتاق بازرگانی تهران از مدت‌ها قبل آموزش‌های معطوف به این ساز و کارهای نوظهور را در دستورکار قرار داده و اکنون قرار است، طی یک کارگاه آموزشی چهار ساعته، چالش‌های حقوقی بلاکچین تبیین شود. این کارگاه آموزشی، یکشنبه 12آبان ماه از ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود.

تعریف بلاکچین، بیت‌کوین و پلتفرم‌های کامپیوتری غیرمتمرکز، مقدمه‌ای بر بلاکچین و قراردادهای هوشمند، شیوه‌های پرداخت غیرمتمرکز، تفاوت قراردادهای هوشمند با قراردادهای حقوقی معمول، امنیت قراردادهای هوشمند و آینده‌نگری حقوقی در خصوص ارگان‌های غیرمتمرکز و استفاده از بلاکچین از جمله سرفصل‌های آموزشی در این کارگاه خواهد بود.                  

متقاضیان شرکت در این سه کارگاه آموزشی می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام به آدرس ایمیل Edu@tccim.ir آمادگی خود برای حضور در این کارگاه‌ها را اعلام کنند. ضمن این که امکان ثبت‌نام به صورت آنلاین نیز از طریق سایت اتاق تهران نیز فراهم است.

هم‌چنین مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت حضور در این برنامه‌های آموزشی با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

دریافت فرم ثبت‌نام کارگاه آشنایی با تغییرات استانداردهای حسابداری

دریافت فرم ثبت‌نام کارگاه اصول انتخاب فناوری برای صنایع در کشورهای درحال توسعه

دریافت فرم‌ ثبت‌نام کارگاه چالش‌های حقوقی بلاکچین

ثبت‌نام آنلاین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران