پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619504 تاریخ : 1401/06/21-09:28:12
,3,
سرپرست جدید مدیریت شعب استان هرمزگان معرفی شد

سرپرست جدید مدیریت شعب استان هرمزگان معرفی شد

«حسین شادخواست» به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور دکتر «ناصر سیف الهی» عضو هیأت مدیره، «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان ها و «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک، از زحمات «رضا صابری» مدیر سابق شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان تقدیر و «حسین شادخواست» به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب استان هرمزگان معرفی شد.

قرض الحسنه، سنتی که بانک قرض الحسنه مهر ایران آن را احیا کرد

سیف الهی عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم گفت: استان هرمزگان از نظر تعداد پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ردیف سیزدهم و از نظر شعب در رتبه هفدهم استان ها قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه همه کارکنان بانک در سراسر کشور تلاش کرده اند تا منابع خوبی برای بانک جذب شود.

سیف الهی عنوان کرد: قرض الحسنه یکی از سنت هایی است که در جامعه ما مغفول مانده و بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون توانسته است این سنت را احیاء کند.

وی خاطرنشان ساخت: کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران افراد پاک دستی هستند و سعی کنند این پاک دست بودن را با هیچ چیز عوض نکنند.

وی خطاب به کارکنان بانک، ادامه داد: رعایت نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید و برای اینکه این امر محقق شود، ضوابط و مقررات را هیچ گاه نادیده نگیرید.

سیف الهی ادامه داد: بانک با اعتماد و اعتبار همراه است و اگر این اعتبار خدشه دار شود، مردم به آن بدبین می شوند. به همین دلیل لازم است با عملکرد خود، اعتبار بانک را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان ساخت: مدیران بانک باید با همکاران و مشتریان فروتنی و تعامل داشته باشند. یک مدیر خوب باید از همکاران دلجویی کرده و همیشه به روز باشد و دستورالعمل های بانکی را به خوبی بداند.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: طی یک سال و نیم اخیر خوشبختانه از استان هرمزگان در کمیته انضباط کار بانک موردی نبوده که این امر به دلیل حاکم بودن مدیریت صحیح در استان هرمزگان بوده است.

حمایت گسترده بانک از اقشار محروم

در ادامه مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: برای پایدار ماندن این کشور و انقلاب اسلامی، شهدای زیادی جان خود را در این راه اهدا کرده اند.

کریمی افزود: ما مدیون همه شهدا هستیم چرا که 300هزار شهید برای ادامه این انقلاب جانفشانی کرده اند و خون شهدا پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام است.

وی اظهار داشت: کمک به هم نوع یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دین اسلام بر آن تأکید شده و همه ما باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

کریمی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک هایی است که در زمینه کمک به هم نوع با اعطای وام قرض الحسنه فعالیت می کند و این فرصت بسیار خوبی برای ما به وجود آورده تا در زمینه کمک به مردم فعالیت کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک تجاری نیست و بیشترین ارتباط را با افرادی دارد که نیازمند هستند.

کریمی ادامه داد: انجام کار برای این افراد برکت زیادی به کار و زندگی ما وارد می کند؛ به همین دلیل باید حواسمان به مشتری هایمان باشد که ناراضی از بانک نروند. زیرا آن ها ولی نعمت های ما هستند.

وی بیان کرد: فرهنگ سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران متفاوت بوده و این امر باعث شده که این بانک رشد خوبی داشته باشد.

مدیر امور استان های بانک خطاب به کارکنان استان هرمزگان گفت: روحیه سخت کوشی و مشتری مداری خود را حفظ کرده تا بتوانید به رشد بانک کمک کنید.

وی با بیان اینکه گسترش خدمات غیرحضوری باید افزایش یابد، عنوان کرد: در حوزه دیجیتال هر روز شاهدیم که تغییرات و پیشرفت های زیادی به وجود می آید و این خدمات گسترش پیدا می کند. به همین دلیل باید خدمات غیرحضوری را در بانک توسعه دهیم.

عملکرد مطلوب مدیریت شعب استان هرمزگان

در ادامه رئیس اداره کل بازرسی بانک گفت: استان هرمزگان یکی از بهترین عملکردها را در مجموعه بانک دارد که این نشان از صداقت و پاک دستی کارکنان این استان است.

نجفی افزود: مسلط بودن به بخشنامه ها یکی از مواردی است که باعث می شود تخلفات در بانک ها کم شود. لازم است بخشنامه ها و قوانین توسط کارکنان هر روز مرور شده تا تسلط بر آنها کامل شود.

رشد چشمگیر منابع مدیریت شعب هرمزگان

در ادامه مدیر سابق شعب بانک در استان هرمزگان گفت: با اقداماتی که از سوی همکاران در این بانک انجام شد، در سال 1399 رشد منابع بانک در استان 70 درصد و در سال گذشته 100 درصد بوده، به طوری که در سال گذشته رتبه سوم کشور را در زمینه رشد منابع کسب کردیم.

صابری به افزایش تعداد دستگاه های کارتخوان در استان اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته، تعداد دستگاه های کارتخوان مدیریت شعب استان از 2750 دستگاه در شهریور سال 1399 به 5811 دستگاه در مرداد ماه سال جاری رسیده است.

صابری به برخی اقدامات انجام شده در 2 سال مدیریت خود در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: افتتاح باجه درگهان، افتتاح ساختمان ملکی شعبه قشم، احداث سالن همایش، خرید ملک و جابه جایی شعبه امام رضا (ع)، افتتاح باجه سیریک، تعمیر و بهسازی شعبه امام حسین(ع)، جابه جایی شعبه بندر لنگه، تعمیر و بهسازی شعبه جناح، بهسازی شعبه حاجی آباد، خرید و نصب دیزل ژنراتور ساختمان سرپرستی از جمله اقداماتی بوده که طی این 2 سال انجام شده است.

وی ادامه داد: تعمیر و تعویض چهار واحد مأمورسرا در بندرعباس، تعویض تابلوی برخی شعب، پیگیری و جذب 30 نفر پرسنل جدید و تعیین تکلیف املاک مازاد استان از دیگر مواردی است که طی این 2 سال اجرایی شده است.

صابری خاطرنشان کرد: در سال گذشته 42 هزار فقره وام به ارزش بیش از 16هزار میلیارد ریال در شعب استان پرداخت شده و در سال جاری نیز تاکنون 22هزار فقره به ارزش 10 هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در بحث وام های تکلیفی نیز در سال جاری در استان و در بخش ازدواج 192 فقره وام به مبلغ 256 میلیارد ریال، وام فرزندآوری 56 فقره به مبلغ 22 میلیارد ریال، 114 فقره وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به مبلغ 78 میلیارد ریال و11 فقره وام به مددجویان بهزیستی به ارزش 7 میلیارد ریال در سال جاری پرداخت شده است.

پرداخت حقوق و دستمزد سازمان ها از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران

سرپرست جدید مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان نیز در ادامه گفت: در سال 1390 در استان هرمزگان به استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران درآمدم و 2 سال در شعبه بلال و 5 سال در شعبه رودان فعالیت داشته ام.

«حسین شادخواست» افزود: در سال 1395 که در شعبه رودان فعالیت داشتم، این شعبه به عنوان یکی از شعب منتخب در سطح کشور انتخاب شد.

شادخواست ادامه داد: از سال 1398 به عنوان معاون مدیریت شعب در استان کرمان فعالیت داشتم و اکنون با اعتمادی که مدیران بانک به بنده داشته اند، به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان هرمزگان به فعالیت خود در این بانک ادامه می دهم.

وی با تقدیر از «رضا صابری» مدیر سابق شعب استان گفت: فعالیت های آقای صابری در این مدت بسیار خوب بوده که نمونه آن جذب حقوق و مزایای کارکنان استانداری هرمزگان است و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه داده و حقوق کارکنان دیگر ادارات و شرکت های استان را از طریق بانک قرض الحسنه مهرایران پرداخت کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران