پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586456 تاریخ : 1400/05/25-14:54:00
,15,4,
سامسونگ در استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی تراشه ها به گوگل و انویدیا می پیوندد

سامسونگ در استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی تراشه ها به گوگل و انویدیا می پیوندد

سامسونگ به Google ، Nvidia و سایر شرکت های فناوری در استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی پردازنده های آینده خود ملحق می شود.

به گزارش بانک و صنعت، Wired گزارش می دهد که این شرکت از ویژگی های جدیدی که یک سازنده نرم افزار طراحی تراشه به نام Synopsys با حداقل برخی از نسل بعدی پردازنده های Exynos خود ارائه می دهد ، استفاده می کند. این می تواند گام مهمی در جهت طراحی نیمه هادی به کمک هوش مصنوعی باشد.

سامسونگ از تراشه های Exynos در تلفن های هوشمند ، رایانه های لوحی ، ساعت های هوشمند ، Chromebook ها و دوربین های خود استفاده می کند.

واضح است که شرکت ها با طراحی تراشه های با هوش مصنوعی علاقه مند شده اند.

انویدیا در سپتامبر 2020 گفت که تکنیک های یادگیری ماشین "مانند شبکه های عصبی پیچیده عمیق و شبکه های عصبی مبتنی بر نمودار" در نهایت می تواند "به بهره وری طراح کمک کرده و کارهای بهینه سازی را خودکار کند."

محققان گوگل در مقاله ای در نیچر گفتند که آنها یک هوش مصنوعی ایجاد کرده اند که "به طور خودکار صفحه های تراشه ای تولید می کند که در تمام معیارهای اصلی ، از جمله مصرف برق ، عملکرد و سطح تراشه ، برتر یا قابل مقایسه با آنهایی است که توسط انسان تولید شده است."



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران