پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589735 تاریخ : 1400/07/15-11:23:46
,5,4,
رکورد شکنی افسارگسیخته قیمت گاز در اروپا

1900 دلار برای هر مترمکعب؛

رکورد شکنی افسارگسیخته قیمت گاز در اروپا

قیمت گاز اروپا در پایان معاملات چهارشنبه با جهشی شدید روبرو شد و برای اولین بار در تاریخ از 1,900 دلار برای هر 1,000 متر مکعب فراتر رفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، قیمت گاز اروپا در پایان معاملات چهارشنبه با جهشی شدید روبرو شد و برای اولین بار در تاریخ از 1,900 دلار برای هر 1,000 متر مکعب فراتر رفت و به معادل 186 دلار برای هر مگاوات ساعت برق خانوارهای اروپا رسید.

طبق داده های اینترکانتیننتال اکسچنج (آی سی ای) قیمت پیش فروش هر 1,000 متر مکعب گاز طبیعی برای تحویل در ماه نوامبر، در بورس تی تی اف هلند، به 1,936 دلار رسید.

قیمت های انرژی اروپا در حالی همچنان در حال جهش هستند که اولین بخش خط لوله گاز نورد استریم 2 که گاز روسیه را به اروپا انتقال می دهد با گاز طبیعی در حال پر شدن است. به گفته اوپراتورهای این خط لوله راهکارهای آزمایش ظرفیت خط در حال انجام است اما این خط لوله هنوز منتظر اخذ مجوزهای نهایی از مقامات آلمانی برای باز کردن شیر خود می باشد.

طبق تخمین جدید ساکسو بانک بازگشایی و آغاز به کار این خط لوله در سه ماهه چهارم امسال می تواند قیمت گاز طبیعی در اروپا را تا پایین ترین سطح تاریخ کاهش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران