پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581180 تاریخ : 1400/03/05-09:26:28
,6,
رضایت مندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

رضایت مندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

?معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو، داخلی سازی تولید را عاملی برای کاهش تأثیر تحریم ها در صنعت خودرو سازی عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعت، محسن صالحی نیا در بازدید از سایت ایران خودرو در خراسان و شرکت های قطعه ساز ایران خودرو در نیشابور گفت: رویکرد خودروسازان در افزایش سهم و تعمیق داخلی سازی با نظارت و سیاست گذاری ایدرو قابل توجه است.

?
صالحی نیا توسعه کمی و کیفی محصولات را لازمه افزایش سهم بازار و رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: عمق بخشی به تولید داخلی و کیفی سازی نیز مورد تاکید و جزو راهبردهای اصلی وزارت صمت به شمار می رود و مجموعه این عوامل سبب اقتصادی شدن بسیاری از پروژه های صنعتی در حوزه خودرو می شود.
معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل ایدرو با بیان اینکه توانمندی های داخلی صنعت قطعه سازی به ویژه همگامی با شرکت های دانش بنیان و هم افزایی ظرفیت های تولیدی باعث شده سهم قطعات داخلی در خودروسازی کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد، خاطرنشان کرد : بومی سازی در تولید قطعات منجر به این خواهد شد که تحریمها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو و کاهش تولید نداشته باشد.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به سمت تأمین قطعات از محل تولیدات داخلی با تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی پیش برویم زیرا تولید داخلی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سبب رونق اشتغال نیز خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران