پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593049 تاریخ : 1400/10/25-14:17:01
,10028,
رضایت شرکای اجتماعی یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی می باشد

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد:

رضایت شرکای اجتماعی یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی می باشد

عملکرد وصول حق بیمه شعبه یک اردبیل با حضور مدیرکل ، سرپرست معاونت منابع بیمه ای و روسای ادارات مرتبط اداره کل، رئیس ، معاون و مسوولین وصول حق بیمه، بازرسی و اجراییات شعبه بررسی شد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده، ضمن قدردانی از زحمات همکاران این شعبه گفت: نشست های تخصصی در قالب بررسی عملکردها یکی از روش های است که می توان با هم افزایی نسبت به بازنگری در رویکرد ها، عملکردها و اصلاح فعالیت ها بهره جست.

وی افزود: نشست های هم اندیشی در افزایش سطح دانش کارکنان و ایجاد وحدت رویه در انجام امورات شعب موثر می باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته به مخاطبین سازمان ضروری می باشد گفت: رضایت شرکای اجتماعی (کارفرمایان، بازنشستگان و کارگران) یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی می باشد.

وی افزود: تامین منابع برای انجام تعهدات سازمان به جامعه هدف با مشارکت دولت،کارفرمایان و کارگران انجام می شود یقینا ایجاد تعاملات دوسویه و تسهیل در امورات ذینفعان سازمان باعث افزایش منابع سازمان شده و در تحقق اهداف و برنامه های سازمان تامین اجتماعی موثر می باشد.

شیرزاده در این جلسه بر جذب بیمه شدگان جدید در قالب طرح بیمه خانواده ایرانی اشاره نمود و گفت: همکاران باید تلاش نمایند تا کلیه کارگران و اقشار مختلف جامعه تحت پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند .

لازم به یادآوری می باشد در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و چالش های پیش رو راهکارهای لازم ارائه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران