پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 497057 تاریخ : 1398/11/05-16:45:28
,2,22,
دیدار مدیر شعب گلستان با نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام‌جمعه گرگان

دیدار مدیر شعب گلستان با نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام‌جمعه گرگان

مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان با حضرت آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این دیدار که حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی امام جماعت این مدیریت نیز حضور داشت، حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه گرگان ضمن ابراز خرسندی از حضور مسوولان بانک مسکن استان، به واقعه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آثار آن در کل منطقه اشاره کرد و به ابعاد شخصیتی ایشان و آثار و برکات شهادت وی پرداخت و گفت: یکی از این برکات ایجاد تحول درونی در بازماندگان و افرادی است که شاهد تلاش ها، زحمات و فداکاری وی بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: شهید قاسم سلیمانی انسانی وارسته و بی‌ادعا بود که با خدا معامله کرده و تمامی زندگی‌اش در مسیر قرب به خدا و تمامی سختی ها و مرارت ها رابرای رضایت و خشنودی خداوند متعال تحمل کرد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی هیچ‌گونه توقع و انتظار مادی و دنیوی نداشت و تمام‌وقت خود را صرف حفظ و امنیت کشور و آسایش مردم مصروف داشت و مقام شهادت، پاداش خداوند متعال به جهت مجاهدت‌های بی‌وقفه و زحمات و ایثار و ازخودگذشتگی او بود.

امام‌جمعه گرگان با بیان این مطلب تصریح کرد: این درس بزرگی است برای همه ما که فقط حساب سود و زیان این دنیا را نداشته باشیم و برای آخرت خود توشه و ذخیره نیک جمع‌آوری کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود گفت: باید زندگی نامه، شرح‌حال و اوصاف شهید قاسم سلیمانی تدوین و به رشته تحریر درآید تا شخصیت وی به همگان معرفی و شرح‌حال و اوصاف او را مطالعه نمایند و از زندگی ارزشمند وی درس‌های مهمی بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان عنوان کرد: اگر مردم به‌منظور رفع حوایج و مشکلات خود به ما مراجعه می‌کنند باید ما را در مقامی ببینند که در جهت رفع مشکلات و باز کردن گره‌ای از کار آنان تلاش می‌کنیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌ورزیم و این نیت و انگیزه و تلاش برای رفع مشکلات مردم می‌تواند برای ما بسیار کارساز و راهگشا باشد.

وی یادآور شد؛ بانک ها نیز باید به‌ عنوان یک مجموعه خدمتگزار در خدمت مردم و در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور بوده و در این راستا چرخه اقتصادی جامعه رو به جلو درحرکت باشد و از رکود و سکون خارج شود. آیت‌الله نورمفیدی در پایان سخنان خود از درگاه خداوند متعال برای مجموعه بانک مسکن آرزوی توفیق و خدمت به مردم در چارچوب ضوابط و مقررات نمود.

در بخش دیگری از این دیدار، مجید اسدی فر مدیر شعب استان ضمن تشکر و قدردانی و اظهار خشنودی از این دیدار، گزارشی از وضعیت و عملکرد بانک مسکن ارائه نمود. وی گفت: بانک مسکن در استان گلستان دارای 27 شعبه و 316 نفر پرسنل بوده که در امر خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نماید. مدیرشعب ادامه داد؛ مأموریت و رسالت اصلی بانک مسکن به‌عنوان یک بانک دولتی و تخصصی و بانک اقشار متوسط جامعه، تأمین مسکن اقشار متوسط و کم درآمد کشور است.

اسدی فر افزود: در استان گلستان به بیش از 60 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر ، مسکن روستایی و بافت فرسوده تسهیلات پرداخت‌شده است و بانک مسکن استان در سال 97 و 98، بیش از 1611 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و در بخش اشتغالزایی نیز بیش از 314 فقره تسهیلات با مبلغ 7 میلیارد و ششصد میلیون تومان به متقاضیان پرداخت کرده است.

مدیر شعب گلستان ضمن بیان این موارد توضیحاتی را در خصوص مطالبات معوق بانکی عنوان کرد و گفت: بانک مسکن همراه با تعیین جرائم دیرکرد برای مشتریان بدحساب، طرح بخشودگی جرائم را در مقاطعی از سال اجرایی می‌نماید و برای مشتریان خوش‌حساب نیز جوایز خوش‌حسابی به دلیل پرداخت به‌موقع اقساط در نظر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: کلیه قراردادهای بانک مسکن در چارچوب و در قالب عقود اسلامی بوده و بانک در این زمینه دقت نظر کافی و لازم را داشته است. مدیر شعب استان در بخش پایانی نیز توضیحاتی را پیرامون انواع خدمات و تسهیلات بانک ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران