پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658274 تاریخ : 1402/05/21-23:36:23
,2,
دکتر حسینی: بخش داخلی دانش، ظرفیت و توان بالایی برای بومی سازی حوزه مسکن دارد/ دکتر نیکزاد: بنیاد مسکن و بانک مسکن عضو یک خانواده هستند

در دیدار مدیرعامل بانک مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح شد؛

دکتر حسینی: بخش داخلی دانش، ظرفیت و توان بالایی برای بومی سازی حوزه مسکن دارد/ دکتر نیکزاد: بنیاد مسکن و بانک مسکن عضو یک خانواده هستند

مدیرعامل بانک مسکن طی نشستی مشترک با حضور هیاتی متشکل از اعضای هیات مدیره و مدیران تابعه بانک با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با دکتر اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در محل پژوهشکده سوانح طبیعی وابسته به بنیاد مسکن برگزار شد، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، عطاء الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، صابر عسکر پور عضو هیات مدیره و معاون مدیر عامل در امور مالی، علی کمالی عضو هیات مدیره و مدیران ستادی و شرکت های تابعه بانک مسکن و بنیاد مسکن حضور داشتند.

در حاشیه این دیدار، دکتر حسینی با حضور رییس بنیاد مسکن و هیات همراه از پروژه 1300 واحدی "افق اکباتان" بازدید به عمل آوردند.

این پروژه که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است دارای 12 بلوک ساختمانی 15 الی 16 طبقه است که مقرر شده با همکاری بانک مسکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

دکتر حسینی در این بازدید بر استفاده از توان داخلی با حضور شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: مسکن از مهمترین بخش های اقتصادی و رفاهی کشور است که تمامی لوازم و امکانات آن در داخل کشور وجود دارد و با تکیه بر توان داخلی و به طور کاملا بومی می توان در این حوزه اقدام کرد که ماحصل آن ایجاد مسکن برای خانواده ها و رشد اقتصاد و اشتغال کشور منبعث از بخش مسکن است.

همچنین دکتر نیکزاد هدف از برگزاری این نشست مشترک را توسعه و گسترش همکاری فی مابین بنیاد و بانک مسکن عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن و بانک مسکن عضو یک خانواده هستند که می توانند با همکاری و هم افزایی بیشتر در حوزه مسکن وارد عمل شوند و نتیجه آن افزایش تعداد خانوارهایی است که صاحبخانه خواهند شد.

در این نشست شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن و تابعه بنیاد مسکن از جمله شرکت های سامان محیط، بنیاد بتن ایران، توسعه مسکن ایران و ... به ارایه عملکرد خود پرداخته و برای همکاری بیشتر فی مابین ظرفیت ها و امکانات خود را معرفی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران