به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، این نشست با حضور جمعی از مدیران و مسئولان سازمان های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد.
حریرچی با تشکر از شرکت های مس، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان و همچنین سازمان منطقه آزاد قشم و کیش افزود: از سایر شرکت ها هم می خواهم برای مسئولیت اجتماعی خود در این مسیر از ما حمایت کنند تا گام های بلندی برای اطلاع رسانی مردم انجام دهیم.
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لزوم اطلاع رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی را خواستار شد.
وی گفت: اطلاع رسانی باید در سطح وسیعی انجام شود و این کار پویش ملی اطلاع رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
حریرچی از برندها خواست مسئولیت اجتماعی خود را در غلبه بر کرونا متمرکز کنند و تأکید کرد: با اقداماتی که در این مدت انجام می دهید در پساکرونا ارزش افزوده بیشتری کسب خواهید کرد و از تبلیغات مستقیم هم مؤثرتر خواهد بود.
وی افزود: کرونا، این واقعیت را بیش از پیش نشان داد و دیدیم که عواملی مثل سرمایه اجتماعی، تأثیر بسیاری در مبارزه با این بیماری دارد و اهمیت آن آن چنان بالاست که امروزه یکی از معیارهای مهم سنجش کارایی حکومت ها، مدیریت مبارزه با کروناست و لذا امروزه در تعیین سازمان های پیشرو نیز باید توانمندی آنها در همراهی غلبه بر کرونا مدنظر قرار داد.
همچنین دکتر جهانپور از همکاری و همیاری 70 شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا تحت پویش ره سلامت همچون شرکت ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان مناطق آزاد قشم و کیش و شرکت شیرین عسل تشکر و قدردانی کرد.