پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591983 تاریخ : 1400/09/22-09:53:48
,2,
دومین گردهمایی سراسری مدیران بانک صنعت و معدن در سال جاری برگزار شد

دومین گردهمایی سراسری مدیران بانک صنعت و معدن در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه از دومین گردهمایی سراسری مدیران بانک صنعت و معدن در سال جاری با رویکرد بررسی عملکرد 8 ماهه و هم اندیشی در خصوص افق پیش روی بانک با حضور رئیس هیأت مدیره و جمعی از مدیران ستادی و استانی به صورت ارتباط برخط برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، اصغر پاک طینت رئیس هیأت مدیره در نخستین روز نشست مدیران ارشد این بانک که روز شنبه بیستم آذرماه برگزار شد، اظهار داشت: مایه بسی افتخار است که امروز در محضر عزیزانی هستیم که تلاش مضاعف و اراده آنان در پیشبرد اهداف بانک سبب دستیابی به نتایج قابل قبولی در شاخص های عملکردی شده است.

وی سپس با اشاره به لزوم مدیریت صحیح دارایی ها و بدهی ها در بانک عنوان داشت: به دنبال آن هستیم که در کمیته ای که به همین منظور تشکیل شده است، بین دارایی ها و بدهی های بانک توازن مناسبی ایجاد کنیم و شکاف منابع و مصارف را به حداقل برسانیم.
پاک طینت با اشاره به انعقاد قرارداد با صندوق توسعه ملی و شرایط استفاده از منابع تخصیص داده شده برای بانک و منابع داخلی تاکید کرد: هنوز هم ارزان ترین منبع برای تسهیلات دهی، وصول مطالبات است که لازم است همه مدیران در ستاد و شعب در خصوص مصرف منابع و وصول مطالبات نهایت اهتمام خود را به کار ببندند.
وی در ادامه سخنان خود با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص کمک به تولیدکنندگان واقعی و هشدار به بانکها در خصوص مطالبات معوق، توضیحات لازم را ارایه نمودند.
رئیس هیأت مدیره بانک افزود: از رؤسای شعب و مدیران استانی می خواهیم در جلسات استانی به طور فعال و با اطلاعات کامل و جامع شرکت کنند و به موقع پاسخگوی مکاتبات ستاد تسهیل و نهادهای نظارتی باشند.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص وثایق خارج از طرح با دقت نظر عمل شود، کنترل کامل در مورد وثایق و ارزش گذاری آن توسط کارشناسان رسمی دادگستری به عمل آید و اعتبارات اسنادی داخلی دقیقاً در تاریخ سررسید وصول گردد و در مورد ضمانتنامه های مرتبط با طرح ها و تاریخ آن ملاحظات لازم را در نظر بگیرید و در هر اقدامی به منافع بانک توجه داشته باشید.
وی در خصوص ریسک های مترتب بر عملیات و فرآیندهای بانک تذکراتی داد و گفت: همه مدیران و کارشناسان بانک ریسک های ناشی از عملکرد افراد و سیستم های عملیاتی و رویداد های خارجی را شناسایی نموده و تا حد امکان به دنبال کاهش این ریسک ها باشند.
در این جلسه همچنین بیژن اسدی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات این بانک و بیتا کچیان مدیر امور نظارت بر طرح ها، مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب، سید نبی هاشمی کروئی مدیر امور حقوقی، محمدحسن رهباریان مدیر امور وصول مطالبات و شهاب گرجی مدیر ، نکات ارزشمندی را در خصوص نحوه عملکرد شعب در خصوص پرداخت تسهیلات و نظارت بر هزینه کرد آن، تعامل با مسؤلان استانی، ریسک ها و مخاطرات بانک، نحوه جذب منابع و تمرکز گردش مالی مشتریان و نکات حائز اهمیت حقوقی در خصوص لزوم ثبت اطلاعات و اصالت نامه ها و امضای مشتریان مطرح نمودند.
در پایان این جلسه نیز مدیران استانی و رؤسای شعب بانک صنعت و معدن، ابهامات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان نمودند و راهکار های مناسبی به فراخور هر موضوع از سوی رئیس هیات مدیره، معاونان و مدیران در ستاد بانک بیان گردید.
گفتنی است، این همایش به مدت یک هفته هر روز با حضور یک تن از اعضای هیأت مدیره و اعضای هیأت عامل و مدیران ستادی و استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران