پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446496 تاریخ : 1397/10/30-15:54:19
,17,
دوره آموزشی امور گمرکی و ترخیص کالا

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره آموزشی امور گمرکی و ترخیص کالا

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC)، یک دوره آموزشی با عنوان «امور گمرکی و ترخیص کالا، آموزش نحوه تکمیل اظهارنامه گمرکی به صورت عملی» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مقرراتی که توسط دولت برای فرآیند تجارت خارجی وضع شده است، آگاهی و دانش استفاده و کار با سامانه‌های این حوزه مانند سامانه جامع تجارت و انجام امور گمرکی به طور صحیح از ملزومات فعالیت تجارت خارجی است.

در همین راستا موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، برای تقویت توانمندی و آگاهی کارشناسان بنگاه‌های بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه تجارت خارجی، برگزاری این دوره آموزشی را در دستور کار خود قرار داد.

دوره آموزشی امور گمرکی و ترخیص کالا به مدت 16 ساعت، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 در موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران برپا می‌شود و نخستین جلسه آن 16 بهمن ماه برپا خواهد شد.

تدریس در این کارگاه آموزشی برعهده ایرج زینال‌زاده است. مخاطبان این کارگاه آموزشی کلیه بازرگانان و فعالان بخش خصوصی به‌ویژه کارشناسان تجارت خارجی هستند.

سرفصل‌هایی چون اصطلاحات و قانون امور گمرکی، مرور زمان در گمرک، ارزش گمرکی و حقوق ورودی، متروکه شدن کالا، تخلفات و قاچاق، قیمت تمام شده کالای وارداتی، هزینه‌های گمرکی و بیمه محلی، اسناد حمل و اظهارنامه و ... در این دوره آموزش داده می‌شود.

متقاضیان حضور در این دوره آموزشی باید فرم ثبت‌نام را دریافت و تکمیل کرده و به همراه سایر مدارک موردنیاز از طریق نمابر به شماره 88107762 و یا پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.ir ارسال کنند. متقاضیان هم‌چنین می‌توانند طریق لینک موجود در انتهای همین خبر، به صورت آنلاین در این دوره ثبت‌نام کنند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. لازم به ذکر است که با توجه به محدودیت فضای موجود، اولویت حضور در این دوره آموزشی با آن دسته از علاقمندانی است که زودتر فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

دریافت فرم ثبت‌نام

ثبت‌نام از طریق سایت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران