پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669832 تاریخ : 1402/08/10-18:20:57
,1,
دستاوردهای سفر مدیریت شهری به چین با حمایت همه جانبه بانک شهر محقق شد

شهردار پایتخت در صحن شورای شهر تهران:

دستاوردهای سفر مدیریت شهری به چین با حمایت همه جانبه بانک شهر محقق شد

شهردار تهران با حضور در صحن شورای شهر تهران، گزارش دستاوردهای سفر مدیریت شهری به چین را ارائه داد و از نقش مدیرعامل بانک شهر در کمک به حمل و نقل عمومی قدردانی کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علیرضا زاکانی که اخیرا در سفر به چین برای شرکت در اجلاس «یک کمربند، یک جاده» حضور یافته بود و قرارداد واگن های مترو را نیز نهایی کرد با حضور در صحن شورای شهر تهران دستاوردهای سفر خود به چین به ویژه در حوزه حمل و نقل را در قالب گزارشی برای اعضای شورای شهر تهران تشریح کرد.

شهر دار تهران با بیان اینکه بزرگترین دستاوردهای سفر مدیریت شهری به چین در حوزه اقتصادی و حمل و نقل است، گفت: در این سفر واردات 791 واگن از چین را که سال 1395 مقرر شده بود و در سال 96 تبدیل به قرارداد شده بود، را عملیاتی کردیم ارزش قرارداد واردات واگن یک میلیارد دلار است که از محل پشتیبانی دولت انجام می شود.
زاکانی با اعلام اینکه مجاب کردن طرف چینی برای پشتیبانی مالی از مجموعه قراردادها به ارزش یک میلیارد و 40 میلیون دلار در پنج قرارداد از دیگر موفقیت ها سفر چین بود، اظهار کرد: این کمک با تنفس یک تا سه ساله از دستاوردهایی بود که طرف چینی بیان می کرد این شیوه کار با ایران برای اولین بار است که اتفاق می افتد. مدیرعامل بانک شهر همکاری جدی داشت و حضور ایشان سبب این اتفاق شد.
شهردار پایتخت همچنین تصریح کرد: موفقیت در انعقاد یک تفاهم نامه و مقدمه یک قرارداد بین طرف چینی و شرکت ایرانی مدل جدیدی بود که مبتنی بر توانمندی های یک شرکت ایرانی، حدود یک میلیارد دلار پروژه در شهر تعریف شد و اجرای خط 11 مترو و شروع تا پنج درصد با امکانات چینی ها تضمین شد. عملاً دستاوردهای مالی و اقتصادی این سفر بالغ بر سه میلیارد دلار است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران