به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام مدیریت سیستم و نوآوری شرکت، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهی نامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002:2018، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری ISO10004:2018، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO10015:2019 و سیستم مدیریت ریسک ISO31000:2018 را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات صادر نمود.
زهرا جافری رضایتمندی ذی نفعان و بهبود مستمر را دستاورد پیاده سازی الزامات نام برده در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار استانداردهای بین المللی می تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیندها از همه همکارانم قدردانی می کنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، الزامات موجود در استانداردهای بین المللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیه های بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.