پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659389 تاریخ : 1402/06/30-14:21:13
,1,
دریافت خدمات «همراز» در همراه بانک تجارت

به منظور رفاه حال مشتریان بانک تجارت صورت گرفت

دریافت خدمات «همراز» در همراه بانک تجارت

به منظور رفاه حال مشتریان و بهبود و توسعه خدمات همراه بانک تجارت، نسخه جدید این اپلیکیشن با قابلیت های جدید از جمله دریافت خدمات «همراز» رونمایی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقا سرمایه اجتماعی بانک تجارت، با رونمایی از نسخه جدید همراه بانک تجارت، مشتریانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، می توانند خدمات «اپلیکیشن همراز» را از طریق همراه بانک دریافت کنند.

علاوه بر تلفیق اپلیکیشن همراز، نسخه جدید همراه بانک تجارت امکانات مختلفی مانند تنوع در اشتراک گذاری رسید های تراکنش، جداسازی گزینه دریافت رمز پویا «همراز-پیامکی» در صفحات تراکنش و... را در خود جای داده است.

استفاده کنندگان از همراه بانک تجارت می توانند به منظور دریافت و دانلود نسخه جدید این اپلیکیشن به نشانی mobilebank.tejaratnbank.ir مراجعه کنند. برای به روزرسانی همراه بانک، نیازی به پاک کردن نسخه قبلی نبوده و پس از دریافت نسخه جدید، این نسخه به صورت خودکار جایگزین نسخه قبلی خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران