پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587453 تاریخ : 1400/06/09-11:53:19
,15,4,
درمان زخم با استفاده از دستگاه مجهز به هوش مصنوعی به نام RITA

درمان زخم با استفاده از دستگاه مجهز به هوش مصنوعی به نام RITA

RITAرویکرد "high-tech‏" The Wound Pros است که از قدرت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای اندازه گیری زخم های مزمن غیر التیام بخش با دقت دقیق استفاده می کند.

به گزارش بانک و صنعت، به گفته دکتر بیل رلهفورد ، خالق RITA و مدیر عامل Wound Pros ، گرفتن اندازه گیری های بسیار دقیق برای ارائه درمان به موقع و جامع برای جلوگیری از بدتر شدن زخم ها و بهبود نتایج بهبودی ضروری است. "

پزشکان فقط باید از زخم بیمار عکس بگیرند. با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی و RITA اندازه آن را اندازه گیری می کند و اسناد حرفه ای برای پشتیبانی از درمان و تراز صورتحساب تولید می کند.

این برنامه به طور یکپارچه در پلت فرم مدیریت زخم دیجیتال The Wound Pros ادغام می شود و به تیم های مراقبت اجازه می دهد از راه دور پیشرفت زخم بیماران را کنترل کنند.

به گفته دکتر رفلورد: "به عنوان متخصص مراقبت از زخم برای بیش از 30 سال ، اسناد و مدارک مناسب هرگز برای اهداف پزشکی ، حقوقی و بیمه اهمیت چندانی نداشته است. در عرض چند دقیقه ، RITA می تواند اسناد قابل اشتراک گذاری را برای تیم های درمانی در مراکز شریک ایجاد کند. متخصصان همچنین می توانند گزارشاتی را که جزئیات روندهای درمانی را برای اهداف مدیریتی توضیح می دهند بارگیری کنند. "

این برنامه همچنین سازگار با HIPAA است. پرونده های الکترونیکی سلامت بیماران (EHR) با استفاده از پروتکل های امنیتی با درجه بالا محافظت می شود. نظارت و ارزیابی در زمان واقعی امکان مستندسازی دقیق و قوی ، تصمیم گیری بالینی آگاهانه بهبودی را فراهم می آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران