پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593292 تاریخ : 1400/11/02-14:17:41
,10028,22,
خریداری دستگاه های تصویربرداری تشخیصی برای بیمارستان های تامین اجتماعی استان گلستان

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:

خریداری دستگاه های تصویربرداری تشخیصی برای بیمارستان های تامین اجتماعی استان گلستان

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در سفری دو روزه به گلستان، به بررسی نیازهای درمانی و بازدید از مراکز درمانی این استان پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر هوشنگ فولادی در نشست با کارکنان مدیریت درمان استان گلستان ضمن تقدیر از زحمات همکاران گفت: گلستان استانی خاص در جغرافیای کشور است و در تقسیمات جدید کشوری استانی نوپاست و ظرف مدت کمتر از 30 سال اقدامات خوبی انجام شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم تا به استانهای توسعه یافته برسیم. استان گلستان صنعتی نیست و شاخص تعداد بیمه شدگان بالایی نداریم. بیمه شدگان بیشتر صنفی هستند، زیرساختهای صنعتی در استان در حال شکل گیری است و آینده استان در سایه تلاشهای نیروهای بومی درخشان است.

وی افزود: حوزه سلامت در استان گلستان دچار کمبودهایی است. کمبود تخت های بستری به نسبت تعداد بیمه شدگان از جمله شاخصهایی است که از نقطه مطلوب فاصله دارد.

دکتر فولادی با اشاره به اینکه حوزه آی تی حوزه پیشران است، تاکید کرد: توجه بیشتر به این حوزه از جمله ضروریات است و لازم است نگاه ویژه ای به حوزه آی تی در استان داشته باشیم.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در خصوص بازنگری تشکیلات بیمارستانها گفت: بازنگری بیمارستان های استان گلستان در دستور کار اداره کل تشکیلات است و برابر پیگیری های انجام شده، این بازنگری ها صورت گرفته و به زودی ابلاغ می شود .

دکتر فولادی همچنین گفت: دستگاه ام آر آی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، در مرحله خرید است و برای بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبد کاووس نیز در مرحله تامین اعتبار است.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: توسعه بخش های ویژه، اتاق عمل و سایر بخش های مورد نیاز، ام آر آی و ... برای بیمارستان حکیم جرجانی در حال پیگیری است.

دکتر فولادی، مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین در این سفر از بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بازدید و با کارکنان و مراجعان گفتگو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران