پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682114 تاریخ : 1403/01/15-18:24:01
,10027,
حمایت پژوهشکده بیمه از شش عنوان رساله  دکتری و هجده عنوان پایان نامه  کارشناسی ارشد در سال 1402

حمایت پژوهشکده بیمه از شش عنوان رساله دکتری و هجده عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد در سال 1402

پژوهشکده بیمه به عنوان تنها نهاد پژوهشی صنعت بیمه کشور، در سال 1402 از شش عنوان رساله دکتری و هجده عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد به صورت مستقل و مشارکتی حمایت به عمل آورده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، یکی از رسالت های پژوهشکده بیمه به عنوان تنها نهاد پژوهشی صنعت بیمه، استفاده از ظرفیت گسترده دانشگاه ها می باشد. در این راستا، در حوزه حمایت از رساله های دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد برای اولین بار در کشور موضوعات اساسی و مهم صنعت بیمه در قالب عناوین پیشنهادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری به همراه طرحنامه اولیه در بخش پژوهش تارنمای پژوهشکده بیمه بارگذاری و منتشر شده است.

بر پایه این گزارش، در سال 1402 با حمایت پژوهشکده بیمه به صورت مستقل و مشارکتی و با همکاری اعضای هیات علمی پژوهشکده بیمه به عنوان استاد مشاور و راهنمای دوم، 6 عنوان رساله در مقطع دکتری و 18عنوان پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد به انجام است.
شایان ذکر است، حمایت مشارکتی به حمایتی اطلاق می شود که از اعضای هیأت علمی پژوهشکده، با لحاظ شرایط دانشگاه محل تحصیل دانشجو، به عنوان استاد راهنمای دوم یا استاد مشاور در تیم هدایت پایان نامه/رساله حضور داشته باشند.
حمایت مستقل نیز به حمایت صرف، بدون مشارکت اعضای هیأت علمی پژوهشکده در تیم هدایت پایان نامه /رساله اطلاق می شود.
دریافت فهرست مشخصات رساله ها و پایان نامه ها، دانشگاه ذیربط و اساتید راهنما و مشاور



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران