پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670569 تاریخ : 1402/09/18-13:19:41
,15,
حمایت ایرانسل از نوآوری های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال

حمایت ایرانسل از نوآوری های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال

ایرانسل با اعلام فراخوان، از صاحبان کسب وکار و صاحبان ایده های نوآور در زمینه های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال، دعوت به همکاری می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مرکز نوآوری ایرانسل با هدف خلق ارزش در مسیر گسترش سرویس های متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال، حمایت خود را از کسب وکارها و ایده های نوآور و در زمینه های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال اعلام می کند.

به همین منظور ایرانسل با دعوت از صاحبان کسب وکار و افراد خلاق که در هر یک از حوزه های مورد نظر این مرکز، ایده و یا محصولی دارند، دعوت می کند تا ایده های خود را با ایرانسل در میان گذاشته و در صورت تأیید این ایده ها توسط تیم های داوری، مورد حمایت قرار گیرند.

از مهمترین زمینه های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل که زیر مجموعه ایرانسل لبز است، می توان به توسعه خدمات در زمینه خدمات سبک زندگی دیجیتال (Digital Lifestyle Services)، سلامت دیجیتال (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری (Credit Scoring)، خدمات مبتنی بر بستر ابری (Cloud-based Services)، توسعه خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدئو بر مبنای تقاضا (Video on Demand)، در حوزه فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری، پردازش زبان طبیعی و…، اشاره کرد.

ایرانسل لبز پس از پایان مهلت فراخوان در 30 دی 1402، ایده های دریافتی را مطابق با روال معمول شتاب دهنده ها، مورد ارزیابی اولیه داخلی قرار می دهد. سپس از افراد و تیم های منتخب دعوت می کند تا طرح یا ایده خود را به صورت حضوری ارائه کنند؛ پس از این مرحله، نتیجه نهایی پذیرش و یا عدم پذیرش به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

صاحبان کسب و کار و افراد خلاق می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه های مورد حمایت، به وبسایت ایرانسل لبز مراجعه و طرح یا ایده خود را تا 30 دی 1402، را از طریق وبسایت ارسال کنند.

ایرانسل پیش از این و در آبان 1402، دور جدید حمایت از پژوهش های دانشگاهی و با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی را اعلام و از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری کرده بود.

استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، حمایت از از نوآوری های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده است.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال 1398، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و با مأموریت انجام فعالیت های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور، با هدف تأمین نیازمندی های بازار ICT تأسیس شده است. چشم انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با راه اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره گیری از فناوری های برتر در حوزه های مختلف، خلق ارزش کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 170
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران