پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636520 تاریخ : 1402/03/09-21:55:29
,10027,
حفظ و ارتقای سرمایه های انسانی کارآمد در اولویت برنامه های نهاد ناظر است

در جلسه تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی مطرح شد:

حفظ و ارتقای سرمایه های انسانی کارآمد در اولویت برنامه های نهاد ناظر است

صنعت بیمه در تمامی حوزه ها به ویژه تنظیم گری بازار، نظارت بر عملکرد و پوشش ریسک های متنوع، نیروی انسانی محور است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در آیین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع که با حضور دکترشریف زاده معاون امور بانکی ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی برگزار می شد ضمن اعلام این مطلب افزود: جذب، آموزش و حفظ نیروهای کارآمد و متخصص در صنعت بیمه از اولویت های نهادناظر به شمار می آید.

رئیس کل بیمه مرکزی از ایجاد انگیزه و تامین معیشت کارکنان به عنوان دو ماموریت درون سازمانی معاونت توسعه و منابع انسانی یاد کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان یک مجموعه پویا و کارآمد به تقویت ساختارها و اصلاح روش ها نیاز مبرمی دارد.
مهندس بهزادپور با قدردانی از تلاش های حمید رضا مهدوی _ معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از مجتبی حیدری خواست تا زمینه های گسترده تری را برای همکاری با نهادهای سرمایه گذاری و حوزه های اقتصادی، فراهم آورد.
رئیس شورای عالی بیمه با تشریح مسئولیت های قانونی نهادناظر به اهمیت معاونت توسعه و منابع انسانی تاکید کرد و گفت: بازیابی جایگاه رفیع صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور از مهمترین اولویت های نهادناظر به حساب می آید.
گفتنی است در این آیین، معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و تنی چند از مقامات ارشد اقتصادی و بیمه ای کشور نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند و حکم دکتر مجتبی حیدری به وی اعطا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران