پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621818 تاریخ : 1401/09/19-23:03:02
,15,
حضور مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در «نمایشگاه تستا» همزمان با هفته پژوهش

حضور مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در «نمایشگاه تستا» همزمان با هفته پژوهش

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با محوریت «شبکه های نوین مخابراتی» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» در نمایشگاه تستا حضور دارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هفته پژوهش و فناوری که همه ساله به منظور ترویج فرهنگ پژوهش و ارج نهادن به مقام پژوهشگران کشور برگزار می شود، امروز شنبه 19 آذر 1401، با افتتاح نمایشگاه های «دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار»، «ایران ساخت» و «تستا» رسما در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، آغاز به کار کرد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز با توجه به برگزاری نمایشگاه «تقاضای ساخت و تولید ایرانی» که به اختصار «تستا» نامیده و به همت دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری (عتف) برگزار می شود، در این رویداد حاضر شده است.

این مرکز با لیست نیازمندی های فناورانه همراه اول و با تمرکز بر دو حوزه تخصصی «شبکه های نوین» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» در سالن 7 نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافته که از 19 تا 22 آذر میزبان پژوهشگران، صنعتگران و بازدیدکنندگان است.

همچنین به گفته پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، در این دوره نمایشگاه تستا با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک ها و شرکت های دانش بنیان در رفع نیازهای پژوهش و فناوری، به صورت بین المللی برگزار می شود و طی آن هیات هایی از پنج کشور ونزوئلا، ارمنستان، ازبکستان، عراق و افغانستان در تستا حضور دارند و نیازهای فناورانه خود را در حضور شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها مطرح می کنند.

شعار هفته پژوهش و فناوری امسال «پژوهش، فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» است و اسامی روزهای هفته پژوهش نیز از 19 تا 24 آذر ماه به ترتیب جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری، مدرسه و آینده سازان خلاق، علوم انسانی و علوم پایه - ارکان اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه مبدا تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، پژوهش و فناوری- بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی و همچنین دانشمندان و سرآمدان علمی- پیشران پژوهش و فناوری انتخاب شده است.

گفتنی است، مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه کشور به منظور تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ICT مورد نیاز گروه همراه اول از توانمندی دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان بهره مند می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران