پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576507 تاریخ : 1400/01/17-11:04:13
,25,
جشنواره اینوماین 3 نیمه نخست امسال برگزار می شود

با هدف شناسایی و جذب تیم های استارت ‎آپی حوزه صنایع معدنی:

جشنواره اینوماین 3 نیمه نخست امسال برگزار می شود

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از برگزاری جشنواره اینوماین 3 در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این رویداد با هدف شناسایی و جذب تیم های استارت‎آپی حوزه صنایع معدنی در نیمه نخست سال آینده برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، حسین منصوری افزود: مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران طی سال های گذشته، دو جشنواره موفقیت آمیز "اینوماین" یک و 2 را با هدف حمایت از کسب وکارهای نوپا و تسهیل گیری برای شرکت های دانش بنیان و فناور معدن و صنایع معدنی برگزار کرد.

وی گفت: در حال حاضر پنج استارت آپ در این مرکز مستقر شدند. این پنج استارت آپ از بین 30 ایده پذیرفته شده از 241 طرح ارائه شده به جشنواره اینوماین 1 و 2 انتخاب شده اند.

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به ماموریت های این مجموعه توسعه ای، ادامه داد: "افزایش خوداتکایی در فناوری و ساخت داخل تجهیزات معدن و صنایع معدنی" اولویت ایمینو است.

منصوری عنوان کرد: قرار است با استفاده از توان دانشگاه ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان و استارت آپی، شناسایی و راهبری تیم های استارت آپی جدید انجام و وضعیت تیم های استارت آپی موجود، در سامانه ایمینو عملیاتی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران