پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579804 تاریخ : 1400/02/16-11:31:05
,25,

با تولید 1041 کیلوگرم شمش در سال 99؛

"تولید طلای زرشوران چهار رقمی شد"

تولید شمش طلا در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، برای نخستین بار از زمان فعالیت، چهار رقمی شد و به 1041 کیلوگرم رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، طی سال 99 که به جهش تولید مزین شده بود با انجام کار کارشناسی و شناخت نقاط ضعف فرآیند تولید و تلاش مضاعف پرسنل، رکورد جدید تولید 366 کیلوگرم شمش طلای 24 عیار با خلوص 997 در چهارماهه پایانی سال 99 به ثبت رسید که 104 کیلوگرم نسبت به چهارماهه مشابه در سال ما قبل افزایش یافت. مجموع تولید سال 99 به مقدار 1041 کیلوگرم طلا رسید و شرکت طلای زرشوران ضمن دستیابی و عبور از برنامه مصوب سال 99 موفق به افزایش 30 درصدی تولید نسبت به سال 98 شد.

سالار باوند، سرپرست شرکت نیز با ابراز تقدیر از تلاش و انگیزه مضاعف پرسنل در جبران عقب ماندگی برنامه تولید و ثبت رکورد جدید در زرشوران، اعلام کرد: در سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیز رکوردهای جدیدی را به ثبت خواهیم رساند.
منبع: روابط عمومی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران