پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312223 تاریخ : 1396/10/05-12:20:00
,15,
تولید انبوه محصول پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش از ابتدای سال 97

تولید انبوه محصول پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش از ابتدای سال 97

حسام دربانی رئیس بازاریابی و توسعه درگاه های پرداخت ایران کیش با بیان اینکه ورود به بازارهای جدید یک نیاز جدی برای سازمان های تجاری است گفت: بیماری نزدیک بینی در بازاریابی از بزرگترین آفت های هر کسب و کاری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایران کیش، دربانی افزود: ایران کیش برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری و با توجه به ضریب نفوذ خدمات پرداخت الکترونیک و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف صنایع، خدمات و کسب و کارها اقدام به بررسی و نیاز سنجی تخصصی جهت ورود به عرصه بازارهای جدید و به تبع آن اقدام به تولید محصولات منحصر به فرد و ایجاد خدمات جدید در صنعت پرداخت الکترونیک کشور نموده است. ساخت تجهیزات پرداخت الکترونیکی ویژه جایگاه های سوخت CNG یکی از مصادیق این مهم است.

دربانی گفت: یک محصول کارآمد باید براساس تمایلات مشتریان و نیازمندیهای واقعی ایشان، در زمان مناسب به بازار عرضه شود تا المان های پذیرش محصول در بازار مثبت ارزیابی شود. ابزار پرداخت CNG ایران کیش خوشبختانه کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده این مراحل را طی کرده است و اکنون در آستانه ورود انبوه به بازار قرارداد.
وی با اشاره به حضور ایران کیش در نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته گفت:این حضور تمایل ایران کیش برای معرفی محصول در بازار تخصصی و شناسایی طیف گسترده تری از مخاطبین مستقیم ابزار پرداخت جایگاه های CNG را نشان میدهد. ضمن اینکه مشخصا به استناد ادله شهودی و استنتاج شده از ارزیابی های میدانی و پژوهشی تقاضای بازار نیز دراین عرصه اثبات گردیده است.
دربانی گفت: برای عملیاتی شدن و تولید انبوه اقدامات مقتضی صورت پذیرفته و پیش بینی میشود ، توسعه سراسری محصول از ابتدای سال آینده رقم خواهد خورد.


نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته از تاریخ 3 الی 6 دی ماه 96 واقع در نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.


پیشتر دستگاه پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش درهفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودروهای دوگانه سوز اقیانوسیه و آسیا(آنگوا) مورد استقبال متخصصین، مدیران و بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران