پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587915 تاریخ : 1400/06/15-14:54:43
,5,22,
توزیع 458 پنل خورشیدی ویژه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 458 پنل خورشیدی ویژه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 458 پنل خورشیدی ویژه عشایر این استان خبر داد و گفت: 139 دستگاه پنل خورشیدی با اعتبار بیش از یک میلیارد و 360 میلیون ریال بین خانوارهای عشایری شهرستان های گچساران و باشت در این استان هم اکنون در حال توزیع شدن است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "جمال معتمدی زاده" به خبرنگاران در یاسوج گفت: هر پنل خورشیدی با دارا بودن توان تولید 100 وات برق، قابلیت روشنایی و شارژ گوشی همراه و چراغ قوه را دارد.

وی قیمت هر دستگاه پنل خورشیدی 100 واتی را بیش از 100 میلیون ریال عنوان کرد که حدود 10 میلیون ریال آن را عشایر و مابقی را دولت پرداخت می کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 458 دستگاه پنل خورشیدی در سیاه چادرهای عشایری این استان در سه ماهه اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار پنل خورشیدی دیگر نیز بزودی در بین عشایر استان توزیع می شود.
معتمدی زاده، اعتبار هزینه شده برای خرید یک هزار پنل خورشیدی را بیش از 100 میلیارد ریال ذکر و از عشایر استان خواست برای ثبت نام دریافت پنل خورشیدی به ادارات امور عشایر شهرستان های مربوطه خود مراجعه کنند.
وی وزن کم، قابل حمل بودن و نصب آسان را از مهمترین مزایای این پنل ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این مزیت به مصرف کننده کمک می کند تا بدون نیاز به متخصص، به راحتی خود بتواند این سیستم خورشیدی را نصب و از آن استفاده کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل مسافت زیاد سکونتگاه های عشایری از خطوط انتقال برق، سخت گذری، ساکن نبودن عشایر و پراکندگی سیاه چادرها و یا منازل عشایری، امکان برق رسانی برای مناطق عشایری غیرممکن بود که بر همین اساس از ابتدای اردیبهشت امسال تاکنون، پنل های خورشیدی که نیاز عشایر استان را رفع می کند بین آنها توزیع شده و برخی دیگر در حال توزیع شدن است.
به گزارش پاون، 70 هزار نفر در قالب بیش از 11 هزار و 120 خانوار از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد عشایر هستند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران