پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669366 تاریخ : 1402/07/16-19:19:10
,2,
توجه سیستم بانکی سرعت نهضت ملی مسکن را افزایش می دهد/ تلاش بانک مسکن قابل تقدیر است

وزیر راه و شهرسازی:

توجه سیستم بانکی سرعت نهضت ملی مسکن را افزایش می دهد/ تلاش بانک مسکن قابل تقدیر است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تقدیر رییس جمهور از بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: تقدیر رییس جمهور از بانک مسکن نشان می دهد که با تلاش و توجه سیستم بانکی می توان با سرعت بیشتری نهضت ملی مسکن را به پیش برد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن؛ پروژه نهضت ملی مسکن این روزها در مسیر خوب خود قرار گرفته و مدل های جدید ساخت در کنار توجه بانک ها می تواند این پروژه را با سرعت بهتری به پیش ببرد.

تقدیر رییس جمهوری از بانک مسکن در جلسه شورای عالی مسکن نشان داد که تا چه حد پروژه مسکن ملی و توجه سیستم بانکی به این ابَر پروژه برای دولت سیزدهم مهم و حیاتی است.
آیت ا... رئیسی در آخرین جلسه شورای عالی مسکن در دوم مهرماه جاری با اشاره به نحوه عملکرد برخی بانک ها در ارایه تسهیلات به حوزه مسکن و نهضت ملی بربررسی مجدد عملکرد مدیران بانک ها وتقدیر از مدیرانی که به وظایف قانونی خود عمل کرده اند، تاکید کرد.
تقدیر رییس جمهور از بانک مسکن در اعطای تسهیلات نشان از تلاش این بانک دارد
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر مواضع رییس جمهوری در حوزه عملکرد بانک ها و تسهیلات درنهضت ملی مسکن،درباره نحوه عملکرد بانک مسکن گفت:تقدیر رییس جمهوری از بانک مسکن حاکی از برنامه ریزی هدفمند،تعهد وتلاش بانک در تحقق اهداف دولت برای اجرا و توسعه طرح نهضت ملی مسکن است.
همراهی سیستم بانکی در اعطای تسهیلات، سرعت نهضت ملی مسکن را افزایش می دهد
او با بیان اینکه برای سرعت دادن به نهضت ملی مسکن، یکی از بخش ها اعطای تسهیلات است ادامه داد: قطعاً با همراهی سیستم بانکی در اعطای تسهیلات می توان سرعت نهضت ملی مسکن را بیشتر از قبل کرد.
بذرپاش افزود: در جلسه ای که با حضور تمامی بانک ها و رییس کل بانک مرکزی برگزار شد برنامه ریزی و سیاستگذاری عملیاتی دربخش مسکن و طرح نهضت ملی بررسی و تبیین شد؛ بنابراین امیدواریم با همکاری بانک ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درسال پیش رو شاهد پیشرفت جدی باشیم.

آمارها و خلاصه وضعیت طرح نهضت ملی مسکن نشان می دهد بانک مسکن در 31 استان کشور تا پنجم مهرماه سال جاری،مبلغ 1.007.000 میلیارد ریال برای ساخت 286 هزار و 241 واحد مسکونی قرارداد مشارکت مدنی منعقد کرده که از محل منابع این بانک 515 هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان واریز شده است.
همچنین، از مجموع نزدیک به 111 هزار میلیارد تومان قراردادی که طی دو سال اخیر (تا پایان سال 1401) با بانک ها منعقد شده، حدود 82 هزار و 700 میلیارد تومان آن(معادل بیش از 74 درصد) به بانک مسکن و مابقی نیز به سایر بانک ها اختصاص دارد.

براین اساس از مجموع 26درصدی که سایر بانک ها در تامین مالی نهضت ملی مسکن مشارکت داشتند، سهم بانک ملت6.2 درصد،بانک تجارت5.2درصد،بانک سپه3.8درصد،بانک صادرات3.2 درصد،بانک رفاه1.6درصدو بانک ملی1.1 درصد است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران