پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579838 تاریخ : 1400/02/17-16:33:50
,9,
تقدیر رییس قوه قضاییه از تلاش های ضد فساد در سازمان غذا و دارو

تقدیر رییس قوه قضاییه از تلاش های ضد فساد در سازمان غذا و دارو

رئیس قوه قضاییه با تقدیر از تلاش‎های ضد فساد صورت گرفته به ویژه در حوزه غذا و دارو گفت: فساد در حوزه غذا و دارو مصداق بارز جنایت است و از کسانی که با جان مردم بازی می کنند و سوداگرانی که برای منفعت شخصی دست به سودجویی می زنند، نمی توان گذشت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی عصر روز پنجشنبه (16 اردیبهشت) در دیدار وزیر و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان کشور و دست اندرکاران تولید واکسن مقابله با کرونا، از تلاش های پزشکان و کادر درمان برای صیانت از جان مردم در برابر ویروس کرونا تقدیر کرد.


وی افزود: کسانی که برای کسب منفعت به مردم رحم نمی کنند یک جرم معمولی انجام نمی دهند و مرتکب خیانت شده اند که نه ما و نه ملت از آن ها نمی گذریم و خدا هم از آن ها نخواهد گذشت.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: روحیه ضد فساد و برخورد با دست‎های ناپاکی که می خواهند فضا را ناسالم کرده و مسائل بسیار مهم و استراتژیک زندگی مردم را تحت الشعاع قرار دهند، باید با جدیت و حساسیت ادامه داشته باشد.
رئیسی مسأله واکسیناسیون را دغدغه مردم و موضوعی مهم دانست که نقش زیادی در آرامش و امنیت ذهنی مردم خواهد داشت و گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می کنند. البته که برای مردم دلنشین تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن متخصصان و دانشمندانی که دارد شایسته آن است که نه فقط خود ایران بلکه منطقه و جهان از دستاوردهای ارزشمند آن در حوزه های مختلف بهره مند شوند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران