پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658231 تاریخ : 1402/05/18-23:54:01
,10027,
تقدیر از خبرنگاران صنعت بیمه در سندیکای بیمه گران ایران

تقدیر از خبرنگاران صنعت بیمه در سندیکای بیمه گران ایران

در مراسمی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی از اهالی رسانه صنعت بیمه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در جلسه روز سه شنبه 17 مرداد ماه 1402، با حضور دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران، آقای رئوفی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی از اصحاب رسانه صنعت بیمه تجلیل شد.

دکتر کریمی ضمن تبریک روز خبرنگار از اهالی رسانه و خبرنگاران فعال در صنعت بیمه تقدیر کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای رسانه از جمله شهید صارمی را گرامی می داریم و معتقدم حرفه خبرنگاری علاوه بر عشق و علاقه و انگیزه، تعهد می خواهد که به جامعه اعتماد هدیه کند، مشکلات جامعه را به متولیان منعکس نماید.
دبیرکل سندیکای بیمه ضمن قدردانی از تصمیمات کارگروه روابط عمومی سندیکا که تمامی مدیران روابط عمومی در آن عضویت دارند، دبیر اول و دبیر دوم کارگروه، همکاران و مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی و سندیکا تشکر کردند.
ایشان از اظهار نظر دلسوزانه تعدادی از خبرنگاران در جلسه کمال تشکر را داشتند و برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت داشته و با برشمردن و توصیف خبرنگاران صنعت بیمه، سهم این عزیزان و دلسوزان و متعهدین به پیام آوری، آرامش و آسایش و همچنین افزایش ضریب نفوذ بیمه و توسعه و ارتقاء فرهنگ بیمه را قابل توجه اعلام کردند.
گفتنی است در پایان مراسم توسط دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و دبیر کارگروه روابط عمومی، از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر و قدردانی بعمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران