پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464985 تاریخ : 1398/02/30-16:46:04
,14,
تصویب کامل طرح مرمت و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره‌برداران بناهای تاریخی در مجلس

تصویب کامل طرح مرمت و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره‌برداران بناهای تاریخی در مجلس

مدیرکل دفتر حفظ و احیای بافت‌ها و بناهای تاریخی گفت: طرح مرمت و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره‌برداران بناهای تاریخی و فرهنگی روز گذشته به‌طور کامل در مجلس شورای اسلامی به‌تصویب رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدهادی احمدی رویینی مدیرکل دفتر حفظ و احیای بافت‌ها و بناهای تاریخی افزود: این طرح که با هدف حمایت از افرادی که در بافت‌های تاریخی زندگی می‌کنند، از دوره قبل مجلس و از سوی نماینده شهر شیراز مطرح شده بود.

او افزود: این طرح در کمیسیون فرهنگی مطرح شد و نظر سازمان میراث‌فرهنگی را هم خواستند که در طول4، 5 سال گذشته پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، هفته گذشته همه ماده‌ها به غیر از ماده 14 به تصویب رسید.

احمدی ادامه داد: روز گذشته یکشنبه 29 اردیبهشت 98 ماده 14 که به بخشودگی بخشی از مالیات خانه‌های تاریخی به شهرداری، مربوط بود و در صحن مجلس به آن ایراد گرفته شده بود، پس از رفع ایرادها در کمیسیون فرهنگی، دوباره مطرح شد و به‌تصویب رسید.

مدیرکل دفتر حفظ و احیای بافت‌ها و بناهای تاریخی تصریح کرد: این مصوبه باید به شورای نگهبان برود و امیدواریم با تصویب شورای نگهبان به‌زودی اجرایی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران