به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیران روابط عمومی و مسئولان اطلاع رسانی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: تمامی راهبردها، هدفگذاری ها و تصمیم سازی های صنعت بیمه در گرو شناخت مردم از ظرفیت ها، خدمات و محصولات آن است و هیچ رویکردی بدون خواست ملت قابلیت اجرا ندارد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اراده حاکمیت برای رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور، تصریح کرد: پیش بینی رشد فراتر از شاخص های اقتصادی برای صنعت بیمه از اهمیت عملیات بیمه گری حکایت دارد و فعالان بیمه ای برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
مهندس بهزادپور دو اصل شفافیت و صداقت را دو عامل اعتمادساز برای صنعت بیمه دانست و خاطرنشان کرد: هر محصول یا جهت گیری در نهاد ناظر صنعت بیمه باید در راستای انتظارات آحاد جامعه و اقبال عمومی ارزیابی شود.
وی به اهمیت توجه به پیوست رسانه ای در تصمیم سازی های خرد و کلان اقتصادی اشاره کرد و افزود: ارزیابی و تبیین آثار و تبعات تصمیمات بیمه ای در کسب و کار و معیشت مردم یک ضرورت است و به همین خاطر پیش از اجرای طرح ها و برنامه ها باید برآیند و نتایج آن در جامعه مشخص شود.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی ها در توسعه پایدار مجموعه های اقتصادی کشور، اظهار داشت: اطلاع رسانی صریح، سریع و شفاف در پیشبرد اهداف بخش های خدماتی از جمله بیمه از اهمیت خاصی برخوردار است و اشتراک تجارب اهالی روابط عمومی و حوزه اطلاع.رسانی می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.
گفتنی است در این نشست در خصوص آخرین عملکرد و دستاوردهای بخش های مختلف اطلاع رسانی بحث و بررسی شد و در پایان از برخی مدیران روابط عمومی که دوره ماموریت آنان به پایان رسیده، قدردانی به عمل آمد.