پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580001 تاریخ : 1400/02/19-16:19:08
,9,
تشدید نظارت ها بر عرضه دارو از طریق سامانه تیتک

تشدید نظارت ها بر عرضه دارو از طریق سامانه تیتک

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عملکرد شرکت های پخش دارویی و داروخانه ها در زمینه توزیع و عرضه داروهای وارداتی و کمیاب از طریق سامانه تیتک، رصد می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو زاهدان، دکتر رضا کیخا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق و خروج دارو از چرخه مجاز توزیع آن، تمامی شرکت های پخش و داروخانه ها مکلفند اطلاعات داروهای مشمول را در سامانه تیتک ثبت نمایند.


وی با بیان اینکه با هرگونه تخلف و یا کوتاهی در این زمینه، برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت، افزود: در حال حاضر تمامی انواع انسولین های قلمی، داروهای بیماران خاص و صعب العلاج و داروهای اصلی مورد استفاده در درمان بیماران کرونایی از طریق سامانه تیتک توزیع می شوند.

وی تصریح کرد: داروخانه موظف است قبل از تحویل دارو، اطلاعات بیمار، تعداد دارو و نام پزشک معالج را در سامانه سامانه تیتک ثبت نماید.

دکتر کیخا از مردم نیز درخواست کرد تا در صورت مشاهده تخلف در این زمینه، موارد را جهت پیگیری، از طریق شماره تلفن 190 گزارش نمایند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران