پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 10399 تاریخ : 1392/10/17-07:43:42
,2,16,17,
تسهیلات 58 میلیون یوریی شعبه ساری بانک توسعه صادرات به بخش فولاد

تسهیلات 58 میلیون یوریی شعبه ساری بانک توسعه صادرات به بخش فولاد

شعبه بانک توسعه صادرات در استان مازندران باهدف تسریع در روند رسیدن به چشم انداز سال 1400 برای صنعت فولاد، به یک شرکت تولید فولاد تسهیلات 58 میلیون یورویی می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، این شرکت فولاد که در تولید میلگرد، پروفیل، تیرآهن و مقاطع فولادی فعالیت می کند، تاکنون توانسته است مبلغ 22 میلیون یورو از مجموع کل تسهیلات اعطایی را دریافت کند.
52 میلیون یورو از مجموع  58 میلیون یورو تسهیلات مصوب شده از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد و مابقی این رقم نیز توسط بانک توسعه صادرات تامین اعتبار می شود.
اشتغال زایی مستقیم این پروژه 350 نفر خواهد بود و پیش بینی می شود غیر مستقیم نزدیک به 1000 نفر مشغول به فعالیت شوند.
شرکت یاد شده  باظرفیت تولید حدود یک میلیون تن در سال قادر به فعالیت است و تاکنون برای واردات تجهیزات از خارج از کشور و هزینه های جاری 140 میلیارد تومان نیز هزینه کرده است.
براساس بررسی های کارشناسان این بانک، تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 67 درصد بوده است.
هم اکنون صنعت فولاد کشور نیاز به حدود 14 الی 15 میلیون تن واردات در کشور دارد و این درحالی است که چشم انداز 1400 این صنعت براساس کسب جایگاه تولید50 میلیون تن فولاد در سال تدوین شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران