پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636892 تاریخ : 1402/03/23-14:13:46
,13,
تداوم عرضه مرغ به قیمت مصوب در میادین و فروشگاه ها

تداوم عرضه مرغ به قیمت مصوب در میادین و فروشگاه ها

مشاهدات حاکی از آن است که مرغ با نرخ مصوب و حتی کمتر در میادین و برخی فروشگاه عرضه می شود.

به گزارش بانک و صنعت، بر اساس مشاهدات میدانی مرغ با نرخ مصوب و حتی کمتر از این نرخ در میادین میوه و تره بار و برخی فروشگاه ها عرضه می شود.

گفتنی است چندی پیش وزارت جهادکشاورزی قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده را کیلویی 73 هزار تومان تعیین کرد.
بنا بر مشاهدات در برخی از مغازه های فروش محصولات پروتئینی نیز این نرخ رعایت نمی شود و برخی از فروشندگان به ایسنا اعلام کردند که خودشان نیز با نرخ بالاتر مرغ خریداری کرده اند که البته با توجه به صحبت های مسوولان و تدابیری در این زمینه، مشکلات به زودی رفع خواهد شد.
با این حال اما بنا بر وعده مسئولان و فعالان صنعت طیور تولید افزایش یافته و در روزهای آینده و حتی ماه های آینده بازار مرغ ساماندهی می شود و قیمت این محصول پروتئینی پرمصرف به تعادل می رسد.
سرپرست جهادکشاورزی نیز چندی پیش با اشاره به کاهش قیمت جوجه یکروزه و نزدیک شدن آن به نرخ مصوب، از افزایش تولید مرغ در سه ماهه تابستان خبر داد و گفت که در خرداد ماه متوسط تولید مرغ حداقل 185 هزار تن خواهد بود. در این ماه حدود 5000 تن مازاد تولید داریم. در تیرماه حدود 193 هزار تن، در مردادماه 195 هزار تن و در شهریورماه نیز 200 هزار تن مرغ تولید خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران