پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622015 تاریخ : 1401/09/28-22:31:57
,10027,
تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشکده بیمه به مناسبت هفته پژوهش و فناورری

تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشکده بیمه به مناسبت هفته پژوهش و فناورری

طی مراسمی با حضور رئیس پژوهشکده بیمه، مشاور بین الملل رئیس پژوهشکده، دبیران علمی و اجرایی همایش بیمه و توسعه سال 1401 و مدیران و کارکنان پژوهشکده بیمه از برترین های حوزه پژوهش از میان پژوهشگران عضو هیئت علمی و غیر هیئت علمی پژوهشکده بیمه تقدیر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با هدف تشویق رقابت سالم و نشاط علمی، ایجاد زمینه ارتقاء کمی و کیفی پژوهش در پژوهشکده، قدردانی از برترین های حوزه های مختلف پژوهش و تاکید بر پژوهش¬های کاربردی و مبتنی بر نیازهای جامعه، از برترین های حوزه پژوهش پژوهشکده بیمه شامل اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی تقدیر شد.

در این نشست که عصر امروز 27 آذر ماه 1401 برگزار شد، دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه با اشاره به اهمیت و جایگاه دانش و پژوهش، به تبیین برنامه های آتی پژوهشی و تعیین راهبردهای پژوهشکده بیمه پرداخت.
رئیس پژوهشکده بیمه اجرایی سازی تکافل و انجام تحقیقات مرتبط در این حوزه، اعزام مدیران صنعت و اعضای هیات علمی پژوهشکده بیمه به خارج از کشور برای شرکت در دوره های آموزشی و اجرایی تکافل، گسترش ارتباطات با پژوهشکده ها و دانشگاه ها در جهت افزایش امکانات بالقوه، از سرگیری فعالیت های آموزشی پژوهشکده بیمه در کنار فعالیت های پژوهشی بر اساس مصوبه جدید شورای عالی بیمه، توسعه کمی و کیفی گروه های پژوهشی پژوهشکده بیمه و پیگیری ارتقای علمی اعضای هیئت علمی، راه اندازی دو نشریه جدید در حوزه حقوق بیمه و فناوری های نوین بیمه ای، نمایه شدن فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشنامه بیمه در پایگاه اطلاعاتی بین المللی ابسکو (EBSCO) به عنوان اولین و بزرگترین پایگاه بین المللی جستجوی آنلاین کتب و مقالات الکترونیک را از مهمترین برنامه های پژوهشکده بیمه برشمرد و بر ضرورت به کارگیری کلیه ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف پژوهشکده و حرکت به سمت ایجاد پژوهشگاه بیمه تاکید کرد.
در ادامه این مراسم، از پژوهشگران عضو هیئت علمی و غیر هیئت علمی پژوهشکده بیمه که مطابق با شیوه نامه انتخاب پژوهشگر برتر و بر اساس امتیاز فعالیت های پژوهشی شامل طرح یا گزارش پژوهشی، مقاله، کتاب، نظارت، داوری، ویراستاری، دریافت جایزه از جشنواره ها یا سایر مراجع معتبر، برگزاری دوره های آموزشی، سخنرانی علمی و سایر امور محوله شامل امور علمی-اجرایی موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شدند با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
بر اساس آرای کمیته انتخاب پژوهشگر برتر و اعلام اداره امور پژوهشی پژوهشکده بیمه، دکتر اسماء حمزه با نگارش و تالیف 4 طرح و گزارش پژوهشی، 7 مقاله علمی و یک جلد کتاب و با کسب 31.5 امتیاز موفق به کسب رتبه نخست پژوهشگر برترِ عضوِ هیأت علمی پژوهشکده بیمه در هفته پژوهش سال 1401 شد. دکتر مریم اثنی عشری با تهیه 2 گزارش پژوهشی و نگارش 9 مقاله علمی و با کسب 29.4 امتیاز، رتبه دومِ پژوهشگر برترِ عضوِ هیئت علمی پژوهشکده بیمه را به خود اختصاص داد. دکتر میترا قنبرزاده نیز با تهیه 3 طرح و گزارش پژوهشی و نگارش 6 مقاله علمی و یک جلد کتاب موفق به کسب 28.9 امتیاز و اختصاص رتبه سومِ پژوهشگر برترِ عضوِ هیأت علمی پژوهشکده بیمه شد. همچنین امیر بهرامی با نگارش 7 مقاله علمی و کسب 15.4 امتیاز، عنوان پژوهشگر برتر غیر هیئت علمی پژوهشکده بیمه در هفته پژوهش سال جاری را به خود اختصاص داد.
گفتنی است در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در دو بخش علمی و اجرایی بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، از دبیران و اعضای کمیته علمی و کمیته اجرایی همایش و سایر دست اندرکاران قدردانی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران