پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578308 تاریخ : 1400/01/29-16:58:37
,13,
تامین کالا های اساسی مردم بوشهر در ماه مبارک رمضان

تامین کالا های اساسی مردم بوشهر در ماه مبارک رمضان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سهمیه شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز استان ویژه ماه مبارک رمضان جذب شده و در حال توزیع در بازار است.

به گزارش بانک و صنعت، سید حسین حسینی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای بوشهر از تامین کالا های اساسی مورد نیاز مردم بوشهر شامل شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز ویژه مبارک ماه رمضان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط بازار، علاوه سهمیه ای که به صورت کشوری در نظر گرفته شده، هزار تن برنج و شکر نیز به سهمیه قبلی استان اضافه شده که در حال جذب هستیم و از طریق شبکه توزیع به دست مردم خواهد رسید.

وی عنوان کرد: سهمیه شکر به صورت بسته های یک کیلو گرمی به قیمت هر بسته 8700 تا 8800 تومان در واحد های صنفی عرضه می شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ادامه داد: همچنین 1700 تن سهمیه روغن هم از کارخانه های کشور جذب و از طریق شرکت های پخش، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز معین توزیع خواهد شد.
وی بیان کرد: برنج مورد نیاز مردم نیز از طریق فروشگاه های منتخب، تعاونی های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می شود تا به تنظیم بازار داخلی کمک کند.
حسینی گفت: دو نوع برنج تایلندی و هندی در حال توزیع است که قیمت هر کیلو برنج تایلندی 12 هزار و 500 تومان و برنج هندی 18 هزار و 500 تومان قیمت گذاری شده است.
وی از تامین گوشت قرمز سهمیه استان هم خبر داد و گفت: مرحله اول این سهمیه جذب و توزیع شده و مرحله دوم نیز در حال جذب است که با قیمت مصرف کننده 80 هزار تومان از طریق فروشگاه های منتخب عرضه می شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه قیمت زولبیا و بامیه هر کیلوگرم بین 37 و 38 هزار تومان تعیین شده است بیان کرد: شکر مورد نیاز بخش قنادان هم از اداره کل غله و خدمات بازرگانی فارس تامین شده که با قیمت میانگین 11 هزار و 500 تومان در اختیار واحد های شیرینی پزی قرار داده می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران