پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659388 تاریخ : 1402/06/30-14:19:35
,5,
تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران اعلام کرد؛

تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: تابستان امسال بدون اعمال هیچ خاموشی برنامه ریزی شده برق پایدار برای مشترکان تامین شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب قراگوزلو در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، گفت: تابستان امسال تابستان سخت و خیلی گرمی بود و تا امروز کم و بیش گرما ادامه داشت.

وی ادامه داد: با وجود این گرما تأمین برق به خوبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران خاطرنشان کرد: تابستان امسال بدون اعمال هیچ خاموشی برنامه ریزی شده برق پایدار برای مشترکان تأمین شد و برخی خاموشی های جزئی داشتیم که به دلیل برخی حوادث طبیعی بود که در اسرع وقت رسیدگی شد.

وی با اشاره به همکاری مناسب صنایع تهران با صنعت برق، اضافه کرد: مدیریت مصرف در بخش صنعت اعمال شد و برای زمستان امسال برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است؛ ذخیره سازی سوخت به خوبی تاکنون انجام شده و این امر تا آذرماه ادامه دارد و همچنین برنامه ریزی شده تا زمستان هم بدون خاموشی برای مشترکان خانگی و صنعتی داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تأمین برق مترو تهران به ویژه مترو پرند گفت: از سال گذشته نشست هایی داشتیم و باید برای تأمین برق مترو پرند، تقویتی را در یکی از پشت های انتقال آن منطقه انجام دهیم. در خصوص تأمین مالی اتفاقات خوبی افتاده و تأمین برق اولیه انجام شده است تا مترو بتواند خدمت رسانی داشته باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تا قبل از اوج بار سال آینده تقویت پست انجام می شود که برق مطمئن و پایداری برای مترو پرند تأمین شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران