پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657695 تاریخ : 1402/04/27-21:31:38
,10028,
تأمین اجتماعی رتبه  اول در بخش پنجره ملی دولت هوشمند و شایسته تقدیر در بخش مشارکت الکترونیک

در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت پذیرفت؛

تأمین اجتماعی رتبه اول در بخش پنجره ملی دولت هوشمند و شایسته تقدیر در بخش مشارکت الکترونیک

سازمان تأمین اجتماعی رتبه اول زیرمحور "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" و نیز عنوان شایسته تقدیر را در "زیرمحور مشارکت الکترونیک" در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با شعار "ایران هوشمند و متصل" برگزار شد، کسب کرد. در همین زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای دو لوح تقدیر به میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از تلاش های این سازمان برای بهره گیری از فناوری اطلاعات در مسیر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مخاطبان، تجلیل کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این جشنواره از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در دو محور اصلی "شبکه ملی اطلاعات" و نیز "دولت هوشمند" و در 9 زیرمحور برگزار شد که پس از ارزیابی آثار و اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف در این حوزه، هیئت داوران این جشنواره، سازمان تأمین اجتماعی را در محور دولت هوشمند و زیرمحور پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به عنوان رتبه اول و در زیر محور مشارکت الکترونیک "شایسته تقدیر" معرفی کرد.

دامون خدابنده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی در این زمینه گفت: سازمان تأمین اجتماعی در زمره نخستین سازمان ها و نهادهای کشور بود که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد و تمام خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان در قالب این پنجره قابل دسترسی است.
وی افزود: در بخش توسعه خدمات الکترونیک نیز سازمان تأمین اجتماعی در زمره سازمان های پیشرو در کشور است که در حال حاضر بالغ بر 57 خدمت این سازمان که پیش از این بعضاً بهره مندی از برخی از این خدمات مانند احتساب ایام خدمت سربازی به عنوان سنوات بیمه پردازی، ثبت درخواست و دریافت کمک هزینه ازدواج و انعقاد قرارداد بیمه اختیاری و بیمه حرف و مشاغل آزاد؛ نیازمند چندین نوبت مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی و تکمیل انواع فرم های اداری بود، امروز به سادگی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان، قابل دسترسی و انجام است.
خدابنده افزود: یکی از راهبردهای تحولی در سازمان تأمین اجتماعی، حرکت در مسیر هوشمندی فرایندها و نحوه ارائه خدمت است. راهبرد تأمین اجتماعی هوشمند که همواره از سوی مدیرعامل محترم سازمان نیز مورد تأکید بوده؛ از یک سو منجر به تسهیل در ارائه خدمات و ارتقای رضایتمندی می شود و از سوی دیگر به واسطه افزایش شفافیت، کارایی و صیانت از حقوق ذی نفعان را نیز ارتقا می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران