پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682116 تاریخ : 1403/01/15-18:29:54
,10025,22,
بیمه سرمد در کنار سازمان هلال احمر در پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان فارس

بیمه سرمد در کنار سازمان هلال احمر در پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان فارس

بیمه سرمد، در کنار هلال احمر استان فارس در پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این شهرستان، به استقبال مهمانان نوروزی رفتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، هم زمان با نوروز 1403، همکاران بیمه سرمد با حضور در پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر استان فارس در شهر شیراز، ضمن خوشامدگویی و آرزوی سفری خوش، نکات ایمنی و سلامت در سفر را به مهمانان نوروزی یادآور شدند.

سازمان هلال احمر هرساله در طرح نوروز با توجه به حوادث رانندگی این ایام، ضمن استقرار امدادگران و داوطلبان در پایگاه های جاده ای و مبادی ورودی شهرها، نسبت به ارائ? خدمات آموزشی به مسافران، ارائ? هشدارهای ترافیکی، خدمات درمانی و سلامت محور و نیز ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان و مسافران اقدام می نماید که بیمه سرمد در نوروز سال جاری در این امر مهم با هلال احمر استان فارس همکاری نمود.

لازم به ذکر است محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، و حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، از پایگاه های مشترک هلال احمر و بیمه سرمد بازدید و ضمن تشکر از حضور بیمه سرمد، بر استمرار این همکاری تأکید داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران