پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591694 تاریخ : 1400/09/14-13:26:12
,2,11,
بیش از 5 هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شد/پرداخت 500 میلیاردتومان تسهیلات

بیش از 5 هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شد/پرداخت 500 میلیاردتومان تسهیلات

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 5 هزار میلیاردتومان ازمحل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت 500 میلیاردتومان تسهیلات در اجرای این طرح به متقاضیان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص مشارکت آن بانک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و میزان تسهیلاتی که به این بخش و متقاضیان آن تخصیص یافته است نکاتی را ارایه کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با یادآوری این مطلب که سهم بانک مسکن برای تخصیص تسهیلات به بخش مسکن بر اساس تصمیم و تخصیص دولت 63 هزار میلیارد تومان است که با پرداخت این تسهیلات 210 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد، گفت: تاکنون 168 هزار نفر سهم الشرکه خود را برای احداث طرح اقدام ملی مسکن واریز کرده و تسهیلات را نیز دریافت کردند.

شایان ادامه داد: تاکنون 168 هزار نفر آورده اولیه خود را برای آغاز به کار و تکمیل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده اند که این میزان معادل 10 هزار و 300 میلیاردتومان برآورد شده است. همچنین از این میزان آورده متقاضیان بیش از 5 هزار میلیاردتومان به پروژه ها تخصیص یافته است.

وی توضیح داد: از محل تسهیلات بانکی نیز تاکنون بیش از 500 میلیاردتومان از طریق شعب بانک مسکن برای اجرا و تکمیل پروژه ها پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: با تکلیفی که دولت در اجرای نهضت ملی مسکن بر دوش بانک مسکن نهاده است بانک تمامی تلاش خود را برای کمک به احداث و تکمیل واحدها با پرداخت تسهیلات انجام خواهد داد.

شایان تصریح کرد: بانک مسکن آمادگی دارد تا به عنوان بانک عامل چنانچه سایر بانک ها مشکلاتی از نظر توسعه شعب و ارایه اعطای تسهیلات داشته باشند به عنوان عاملیت کار آنها را نیز انجام بدهد. چنانچه منابع در اختیار بانک مسکن قرار برگیرد با توجه به تخصص و توانمندی شعب بانک مسکن این آمادگی برای بانک وجود دارد.

یادآور می شود بر اساس تصمیم دولت، طرح اقدام ملی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ادغام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران