پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657808 تاریخ : 1402/05/01-16:47:52
,3,22,
بیش از 100 درصد اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان تحقق یافت

بیش از 100 درصد اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان تحقق یافت

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: بر اساس آمار دریافت شده از برنامه عملیاتی، تا 27 تیرماه بیش از 100 درصد اهداف استان سمنان در این برنامه تحقق یافته و امتیاز برنامه عملیاتی بانک در این استان 101 است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «رضا قرائی پور» سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک و «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار این بانک در سفری که به استان سمنان داشتند از ستاد مرکزی و شعبه بانک در استان باز دید کردند. در ادامه سفر نیز نشست بررسی عملکرد شعب بانک در استان برگزار شد.

در این نشست، دکتر «رضا قرائی پور» خطاب به کارکنان بانک، اظهار داشت: برنامه عملیاتی بانک، میثاق نامه ما با شماست و هر مدیر و نیرویی در بانک تعهد و تکلف دارد، آنچه که انجام می دهد مطابق اهداف برنامه عملیاتی باشد.
وی بیان داشت: برنامه عملیاتی در واقع انتظارات است که از شعب مکتوب شده، تا 27 تیرماه بیش از 100 درصد اهداف استان سمنان در این برنامه تحقق یافته و امتیاز برنامه عملیاتی بانک در این استان 101 است.
دکتر «قرائی پور» ضمن تشریح علت تعیین اهداف در برنامه عملیاتی بانک گفت: همه این اهداف صرفاً یک عدد نیست، ما به دنبال عدد نیستیم، بلکه عدد از نظر ما یعنی خدمت بیشتر به مردم ایران. این اعدادی که در برنامه عملیاتی ثبت می شود و برای ما مهم است؛ زیرا گرفتاری های بیشتری از مردم، به دستان توانمند شما حل می شود.
نسبت مطالبات به مصارف بسیار پایین
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه بانک، افزود: نسبت مطالبات به مصارف این استان بیست و یک صدم درصد (کمتر از نیم درصد) است و رشد مطالبات استان نیز منفی است.
«قرائی پور» گفت: منابع بانک ما تا 3سال آینده به 1000 همت می رسد و شعار ما «کارت قرض الحسنه کارت زندگی» است و همگی باید در این راستا تلاش کنیم.
در ادامه نشست دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان نیز گفت: اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان متولی 2 حوزه مشتریان و اطلاع رسانی است. ما به فراخور اتفاقاتی که رخ می دهد، مطالبی برای یادآوری و پیشگیری مطرح می کنیم چرا که معتقدیم به طور قطع پیشگیری بهتر از درمان است.
وی افزود: فعالیت بانک در سامانه سرآمد طبق ابلاغ بانک مرکزی و بر اساس دستور مقام محترم قضایی صورت می گیرد و رفع مسدودی حساب ها بر اساس ضوابط و دستورات مقام قضایی انجام می شود، بنابراین ضرورت دارد مدیران محترم و رؤسای شعب در این زمینه هماهنگی لازم را داشته باشند.
دکتر «قاسمیان» گفت: ورودی مشتری به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به نسبت ورودی به سایر بانک ها، بسیار بالاتر است و قابل پذیرش است که همکاران همگی تلاش می کنند، زحمت می کشند، اما نباید رفتار نامناسبی با مشتری صورت گیرد و لازم است در برخورد با مشتری آستانه تحمل خود را بالا برده و صبر و حوصله بیشتری داشته باشیم.
مشاور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیان کرد: قرض الحسنه معامله با خداست نه با خلق خدا، بنابراین در تکریم مشتری و ارباب رجوع صبوری و بردباری به خرج بدهید، چرا که هم اجر دنیوی و هم اخروی دارد.
«قاسمیان» با تأکید بر اهمیت و فلسفه قرض الحسنه، اظهار داشت: در بحث بازاریابی و تبلیغ طرح ها و پروژه های بانک سعی شود فکر مشتری مبتنی بر قرض الحسنه شود، چرا که وفاداری و ماندگاری مشتری 10 برابر می شود.
رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: عدم ثبت موارد مربوط به وام و کالاکارت در سامانه ها موجب نارضایتی مشتریان و تماس با مرکز ارتباط با مشتریان می شود، رؤسای محترم شعب در ثبت این موارد در سامانه های در اختیار همت گماردند.
وی ادامه داد: گاهی سؤال مشتری این است که چرا وام پرداخت نشده، اگر در سامانه ثبت نشده باشد کارشناس مرکز تماس نمی تواند علت را تشخیص دهد. شما با ثبت این علت ها می توانید در بررسی مشکلات مشتریان به ما کمک کنید و چرخه پاسخ به مشتری نیز کوتاه تر خواهد شد.
«قاسمیان» بیان داشت: سامانه شفافیت اطلاعات در بانک مرکزی، بانک را رصد می کند و یکی از ملاک های رتبه بندی بانک، پاسخگویی به همین سامانه هاست. حتماً برنامه ای برای پاسخگویی به تیکت های ارجاع شده استان داشته باشید، به طور مثال در طول 6 ماه گذشته بیش از یک و نیم میلیون تیکت را پاسخ داده ایم.
وی ضمن بیان اینکه مشتری سرمایه و قلب بانک است، گفت: همکاران پاسخگوی مشتریان باشند، همان طور که قطعی و کندی سامانه اعتبار بانک را خدشه دار می کند، عدم پاسخگویی به تلفن مشتریان نیز همین ریسک را دارد.
در ادامه این جلسه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک نیز گفت: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید منابع بانک از 190 همت عبور کرد و این افتخاری برای بانک قرض الحسنه مهر ایران است.
وی ادامه داد: هر زمان طرح جدیدی در بانک ارائه می کنیم خیلی زود به مرحله اجرا می رسد و این جای خرسندی دارد، انتظار داریم همکاران در طرح مهریار همکاری های بیشتری داشته باشند.
در پایان «شهریار سکوتی» مدیر شعب بانک در سمنان نیز این استان را از لحاظ صنایع و معادن غنی دانست و افزود: با حداکثر توان در پی تحقق اهداف بانک در استان هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران