پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669379 تاریخ : 1402/07/17-19:10:01
,2,11,22,
بیست و ششمین مدرسه شهدای بانک مسکن افتتاح شد

در استمرار اقدامات خداپسندانه و ایفای مسوولیت اجتماعی؛

بیست و ششمین مدرسه شهدای بانک مسکن افتتاح شد

مدرسه سه کلاسه روستای لوزدر علیا در بخش سربند از توابع شهرستان شازند استان مرکزی، با حضور فرماندار شازند، مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی و جمعی از مسوولان شهرستان شازند افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن؛ در آیین افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای لوزدر، احمد قدبیگی رییس اداره آموزش و پرورش شهر هندودر با تجلیل از بانک در ساخت مدرسه گفت: افتتاح این مدرسه موجب بهره ‎مندی دانش آموزان این روستا و پنج روستای همجوار از کلاس های درس مناسب در روزهای نخست سال تحصیلی شده است.

قدبیگی گفت: با افتتاح این مدرسه، 47 دانش آموز متوسطه دوره اول که پیش از این در مدرسه ای قدیمی و غیراستاندارد در حال تحصیل بودند، از کلاس های درس استاندارد، با تجهیزات به روز و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب بهره مند می شوند.

وی خطاب به دانش آموزان روستای لوزدر اظهار داشت: امروز مدرسه ای خوب و مناسب برای تحصیل شما عزیزان آماده شده و انتظار می رود با تمرکز بر مطالعه و کسب علم و معرفت، در پیشرفت کشور سهیم باشید؛ چرا که ایران ما به سرمایه استعدادهای شما نیاز داشته و آینده این کشور از آن شماست.

صید نبی حیدریان مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی، با اشاره به رسالت اصلی این بانک در تامین مالی مسکن اقشار مختلف جامعه، به ویژه دهک های کم درآمد کشور گفت: مفتخریم که به عنوان یک بانک توسعه ای- تخصصی، به وظیفه اصلی خود عمل و متقاضیان مسکن را با تنوع تسهیلات در بخش هایی همچون ساخت، خرید و تعمیر مسکن حمایت مالی کنیم.

وی همچنین افزود: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی، با اعطای تسهیلات کلان در طرح های بزرگ ملی مانند ساخت مسکن مهر ، مقاوم سازی مسکن روستایی، احیای بافت فرسوده شهری و اخیراً طرح نهضت ملی مسکن، در رفع مشکل مسکن آحاد جامعه پیش قدم است.

حیدریان با ابراز خرسندی از ساخت بیست و ششمین مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای لوزدر، از دیگر اقدامات بانک در حوزه مسوولیت های اجتماعی مسکن به کمک نقدی برای تجهیز فاز سوم بیمارستان آیت ا... خوانساری اراک در سال 1400 اشاره کرد و مجموع این اقدامات را توفیق الهی و موجب افتخار بانک مسکن دانست.

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اقدامات ارزشمند بانک مسکن در تخصیص صحیح منابع قرض الحسنه به امور خیریه و عام المنفعه را قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد که دیگر بانک ها، موسسات مالی و سازمان ها نیز در اقداماتی مشابه، با مشارکت در این امر ارزشمند، علاوه بر کسب رضایت الهی، باعث رضایتمندی عموم مردم شوند.

در ادامه مراسم، لطف ا... پرندین فرماندار شهرستان شازند نیز ضمن تشکر از خیرین حامی ساخت مدارس به ویژه بانک مسکن، برای تمامی کارکنان بانک در همه سطوح آرزوی موفقیت کرد.

در پایان مراسم، هدایای بانک مسکن شامل لوازم التحریر و کوله پشتی به تمام دانش آموزان مدرسه اهدا شد.

پیش از مراسم افتتاح این مدرسه نیز مسوولان استانی و محلی بر مزار شهید روستای لوزدر، شهید محمدعلی آجرلو حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار این شهید، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

مدرسه سه کلاسه شهدای بانک مسکن روستای لوزدر با زیربنای آموزشی 413 متر مربع و یک آزمایشگاه، در مقطع متوسطه اول، در زمینی به مساحت 1016 متر مربع در 65 کیلومتری جنوب غربی استان مرکزی بنا شده که بخشی از هزینه ساخت آن توسط بانک مسکن تامین مالی شده است.

بانک مسکن به منظور حمایت از تحصیل فرزندان این مرز و بوم در مناطق محروم و کم برخوردار، از محل منابع قرض الحسنه خود از سال 1387 تاکنون، در ساخت 27 باب مدرسه با نام مدارس «شهدای بانک مسکن» در سطح کشور مشارکت داشته که در مهرماه امسال سه مدرسه شهدای بانک مسکن به بهره برداری رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران