پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621814 تاریخ : 1401/09/19-22:56:46
,10028,
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مقررات تأمین اجتماعی در سازمان شیلات

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مقررات تأمین اجتماعی در سازمان شیلات

در چارچوب برنامه برگزاری نشست های تبیین مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی برای شاغلان صنوف و مشاغل مختلف، نشست هم اندیشی و مشاوره کارگاهی گفتمان سازی مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی برای مدیران و کارکنان حوزه منابع انسانی سازمان شیلات ایران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان گفت: حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی، برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی قوانین و مقررات تأمین اجتماعی با عنوان «گفتمان سازی مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی» برای شرکای سازمان تأمین اجتماعی را با هدف آشناسازی مخاطبان سازمان با قوانین و مقررات و روش های بهره مندی از خدمات متنوع این سازمان برگزار می کند.

تقیانی افزود: در این نشست که با هدف تبیین بخشنامه ها، دستورالعمل ها، آیین نامه ها و قوانین بیمه ای در جهت ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات مخاطبان سازمان شیلات ایران برگزار شد، به موضوع مقررات بازنشستگی حسب مواد 76 و 103 قانون تأمین اجتماعی پرداخته شد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: در این نشست علاوه بر موضوع بازنشستگی به موضوعات مختلف بیمه ای از جمله چگونگی اطلاع از سوابق بیمه پردازی و پیگیری مشکلات احتمالی در سوابق بیمه پردازی، چگونگی ثبت و پیگیری اعتراض های احتمالی به سوابق بیمه ای و ... پرداخته شد.
تقیانی با اشاره به تأثیرات برگزاری کارگاه های آموزشی در معرفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی و اصلاح رابطه سازمان با شرکای اجتماعی خصوصاً کارفرمایان و همچنین ارائه تصویر مناسب از سازمان به جامعه، افزود: این روند برای سایر صنوف، تشکل ها و سازمان ها ادامه خواهد یافت و متقاضیان برگزاری این کارگاه ها می توانند درخواست خود را از طریق اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی ارائه کنند.
وی افزود: کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی در این نشست ها ضمن ارائه آموزش های بیمه ای، به تبادل نظر و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان خواهند پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران