پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669990 تاریخ : 1402/08/17-18:40:28
,10025,
برگزاری همایش سراسری مدیران و نمایندگان بیمه کارآفرین

برگزاری همایش سراسری مدیران و نمایندگان بیمه کارآفرین

همایش سراسری مدیران ستادی، شعب و نمایندگان شرکت بیمه کارآفرین با حضور علی آزاد نائب رئیس هیأت مدیره، محمد تقوایی عضو هیأت مدیره، محمد حیدری عضو هیات مدیره و مدیرعامل، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش و عضو هیأت مدیره، مدیران ستادی،شعب و شبکه فروش بیمه کارآفرین روز شنبه مورخ 13 آبان ماه در سالن همایش هتل رکسان فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، این مراسم با تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و سپس محمد مرادی مدیر شعبه سمنان و عباسعلی اصلانی مدیر شعبه اصفهان و پروژه تیم شو از مدیران شرکت و علی کریمی نماینده شعبه تهران مرکزی و معین درویشان پور نماینده شعبه قزوین به ارائه مطالبی در خصوص عملکرد نیمه اول سال 1402 و همچنین فعالیت شبکه فروش پرداختند.

در ادامه این نشست، از تابلوی بیمه نامه امید بازنشستگی کارآفرین (محصول جدید) که اولین بیمه نامه آن در تاریخ 25 مهرماه سال جاری صادر گردیده است، توسط اعضا هیأت مدیره و مدیرعامل و اعضا هیأت عامل رونمایی و امضا گردید.

مراسم، با اهدای جوایز و تقدیر از نمایندگان برتر در رشته اموال و مسئولیت و برترین های جشنواره آتش سوزی نیمه اول سال 1402 ادامه پیدا کرد.

در پایان این همایش یک روزه، محمد حیدری عضو هیأت مدیره و علیرضا حجتی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه بازار و شبکه فروش با حضور در جلسه هم اندیشی با شبکه فروش به سوالات حاضران در خصوص بیمه امید بازنشستگی و عملکرد شرکت در نیمه اول سال 1402 و برنامه های نیمه دوم سال جاری پاسخ گفتند.

این جلسه با هدف تقویت روابط مدیران ستادی، شعب و شبکه فروش در سراسر کشور برگزار شد تا ضمن نیل به درک مشترک از آینده، بتواند به تدوین روشن و موثری از استراتژی های فروش و توسعه محصولات شرکت بیمه کارآفرین بیانجامد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران