پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214819 تاریخ : 1395/06/15-14:12:17
,1,
برگزاری همایش روسای شعب استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری

برگزاری همایش روسای شعب استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری

جلسه روسای شعب استان اصفهان و چهارمحال بختیاری با هدف بررسی عملکرد شعب و معرفی مدیریت جدید استان در محل ساختمان مرکزی این مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ایران زمین: این مراسم با حضور مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانها، سبزواری مدیریت شعب استان، اصغر ترکان مدیریت سابق، معاونت، بازرسی، روسای دوایر، روسا و معاونین شعب با هدف بررسی عملکرد شعب برگزار شد. 

در ابتدای جلسه اصغر ترکان مدیریت سابق استان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، با ارائه آمارهایی از منابع، مصارف، مطالبات و آمار پرسنلی وضعیت استان را تشریح کرد. 
سپس یزدانجو مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه ترکان در انتقال تجربیات به همکاران، سبزواری را به عنوان مدیر جدید استان معرفی کرد.
یزدانجو در ادامه با اشاره به اهمیت پیگیری وصول مطالبات، در مورد جذب منابع اظهار داشت: روسای شعب باید در خصوص جذب منابع برای شعب خود برنامه ریزی کرده و برای رسیدن به اهداف مورد نظر بانک, روزانه امور را رصد و جایگاه خود را در زمان حال و آینده پیش بینی و به نوعی خود را در امور بانک دخیل  نمایید.
وی افزود: در بخش ضمانت نامه(درآمدهای غیرمشاع) تلاشی همگانی داشته باشید. با توجه به طرح تلاش یک و طرح های آتی این قبیل فعالیت ها در جهت جذب منابع بانک نقش پررنگی دارند.
در ادامه جلسه سبزواری مدیر استان عنوان کرد که استان اصفهان به لحاظ اقتصادی جایگاه بالایی در کشور دارد و امیدوارم بتوانیم به لطف الهی و تلاش همگانی همکاران اهداف بانک را محقق نماییم. 
سبزواری گفت: شالوده و مبنای نظام بانک براساس تکریم مشتری بنا نهاده شده، پس همواره شعار حق با مشتری است را سرلوحه کار خود قرار دهید و  منشور اخلاقی بانک را در تمامی زمینه های اخلاقی، اسلامی، شرعی و عرفی رعایت نمایید و هنگام پرداخت تسهیلات بسیار دقت کنید و صحت وسقم مدارک ارائه شده و توان بازپرداخت مشتریان را در نظر داشته باشید.  
در پایان ضمن قرائت حکم سبزواری  و همچنین  تقدیم هدیه ای به ترکان  از طرف یزدانجو جلسه به پایان رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران