پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657758 تاریخ : 1402/05/01-01:21:33
,10027,22,
برگزاری نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی با رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

برگزاری نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی با رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، دبیرکل سندیکای بیمه گران، جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه، مدیران صنعت بیمه استان و شبکه فروش استان در سالن اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست ابتدا دکتر شریعتی فر رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان و دکتر سوری دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکا به ارائه گزارشی مربوط به شبکه فروش استان پرداختند.

در ادامه آقایان داوودی، شفیعی و مرتضوی به نمایندگی از شبکه فروش استان به شرح موضوعاتی همچون تعیین جایگاه کارگزاران تخصصی بیمه های زندگی، تاکید بر واسطه گری کارگزاران، مشخص شدن هویت و استقلال کارگزاران، موضوع انعقاد قرارداد کارگزارن با شرکت ها ی بیمه ای، الزامی شدن اجرای سوئیچ بیمه، اجرای مناسب و مطلوب آیین نامه ها، تعیین تکلیف مالیات و ماده 38 تامین اجتماعی، حضور نمایندگان شبکه فروش در شورای عالی بیمه یا کمیسیون های تخصصی این شورا، شناسایی بیمه گذاران بدهکار، کاهش قطعی سامانه سنهاب، تعیین جایگاه کارگزاران تخصصی بیمه های زندگی، تاکید بر واسطه گری کارگزاران، نقطه نظرات خود را به نمایندگی از سوی شبکه فروش بیان داشتند.
در ادامه دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران با تشکر ویژه از نمایندگان و شبکه فروش استان گفت: نمایندگان، کارگزاران و ارزیابان خسارت بیمه گران اصلی کشور هستند که بیش از 96 درصد از فروش بیمه را برعهده دارند.
وی با بیان اهداف سفر به استان خراسان رضوی گفت: یکی از اهداف اصلی سفرهای استانی آشنایی نزدیک با نحوه ارائه خدمات بیمه ای توسط شبکه فروش و شنیدن دغدغه های آنان است.
دکتر سید محمد کریمی با اشاره به برخی از گردهمایی ها و همایش هایی که با حضور شبکه فروش صنعت بیمه برگزار شده است گفت؛ معتقدم که بسیاری از مشکلات در جلسات شورای هماهنگی استان حل می شود برخی در تهران و برطرف شدن برخی از مشکلات هم نیازمند اصلاح قوانین و مقررات است.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران اضافه کرد شبکه کسب و کار باید با استفاده از نظرات فنی و تخصصی صاحبان فن تقویت شود و دراین راستا هم باید به منافع سهامداران توجه شود و هم تکالیف محول شده محقق شود.
دکتر کریمی از ارائه مشاوره به بیمه گذاران به عنوان وظیفه اصلی نمایندگان و کارگزاران نام برد و تصریح کرد؛ ارائه مشکلات ابهامات درقالب تشکل واحد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران از بررسی موضوعات بیمه ای در کارگروه های تخصصی هجده گانه سندیکا به عنوان یکی از دستاوردهای صنعت یاد کرد و گفت؛ با خلاقیت، ابتکار و طرحهای نوین که توسط نمایندگان و کارگزاران ارائه می شود می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد .
در ادامه مهندس بهزاد پور اظهار کرد: صنعت بیمه در بزنگاه یک تحول جدی است و شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی زمینه را به نحوی فراهم کرده که باید یک پوست اندازی جدی داشته باشد. تحولی که باید در مقررات، آیین نامه ها و ساختارهای جدید برای حضوری موثر در نظام اقتصاد کشور شکل گیرد.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در راستای تحول در صنعت بیمه ممکن است انتظارت زیادی از این صنعت به ویژه در حوزه سرمایه گذاری در طرح های بزرگ کشور وجود داشته باشد که ما از آن استقبال می کنیم، زیرا هر چند ممکن است توان سرمایه گذاری این صنعت در این بخش محدود باشد اما چون از اهرم جدی در حیطه مسئولیت هایش شامل تضمین، شناسایی و مدیریت ریسک برخوردار است، می تواند با توان مالی خود به کاهش مشکلات اقتصادی کشور کمک کند .
گفتنی است در پایان نشست رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران با سعه صدر به تمامی سوالات و ابهامات مطرح شده نمایندگان و شبکه فروش حاضر در سالن پاسخ دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران