پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669870 تاریخ : 1402/08/13-18:46:22
,2,
برگزاری سومین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری

برگزاری سومین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری

سومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع بانک ملی ایران، در سال جاری با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در این جلسه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و محمدرضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ضمن اشاره به اهمیت تحلیل و استفاده از داده های بانک، به ضرورت استفاده از این تحلیل ها در سنجش ارزش مشتریان، CRM و طراحی محصولات و خدمات اشاره کردند.

همچنین محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خواستار پیگیری نتایج حاصل از پروژه بهبود تجربه مشتریان و تکرار این فرایند شد.

در طول این نشست که روسا ، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری ، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری ، بانکداری خرد ، سازمان و روش ها ، روابط عمومی ، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند ، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.

وضعیت پیشبرد پروژه هایی چون مرکز تماس یکپارچه ، اوراق تملی، بخشبندی تفصیلی مشتریان و ملی پیک توسط مدیران پروژه ها گزارش گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران