همچنین محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خواستار پیگیری نتایج حاصل از پروژه بهبود تجربه مشتریان و تکرار این فرایند شد.
در طول این نشست که روسا ، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری ، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری ، بانکداری خرد ، سازمان و روش ها ، روابط عمومی ، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند ، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.
وضعیت پیشبرد پروژه هایی چون مرکز تماس یکپارچه ، اوراق تملی، بخشبندی تفصیلی مشتریان و ملی پیک توسط مدیران پروژه ها گزارش گردید.