پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635309 تاریخ : 1402/01/28-23:27:28
,10028,
برگزاری جشن تکلیف تعدادی از فرزندان نومکلف کارکنان سازمان تأمین اجتماعی

در بیست وپنجمین روز از ماه مبارک مضان انجام شد؛

برگزاری جشن تکلیف تعدادی از فرزندان نومکلف کارکنان سازمان تأمین اجتماعی

جشن تکلیف تعدادی از فرزندان دختر و پسر کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در مراسمی معنوی در بیست وپنجمین روز از ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی ورزشی نگین غرب تهران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان در جشن تکلیف ویژه فرزندان نومکلف کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: معاونت فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی بعد از برگزاری جشن تکلیف تعدادی از فرزندان کارکنان این سازمان در اسفند ماه سال گذشته، امروز میزبان جشنی برای دیگر عزیزانی است که در سال 1402 به سن تکلیف رسیده اند.

اسفندیاری با تبریک به نوجوانانی که به سن تکلیف رسیده اند، ادامه داد: شاید بهتر باشد به جای واژه "تکلیف" از "تشریف" سخن بگوییم. در واقع شما به بندگی خداوند مشرف می شوید و شیرینی این بندگی بسیار فراتر از تکلیف همراه با سختی است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی با توصیه نوجوانان به اقامه نماز اول وقت گفت: فراموش نکنید که بزرگان دینی ما بر فریضه نماز اول وقت تأکید ویژه دارند و ان شاءا... که شما این مهم را مدنظر قرار خواهید داد.
محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم، ضمن تبریک به نومکلفان گفت: شما وارد دوره جدیدی از زندگی خود شده اید و باید از این پس خود را برای ارتباط عاشقانه با خدا آماده سازید. گفت وگو و ارتباط عاشقانه با خداوند، به شما آرامش می دهد و کسالت و تنش های درونی شما را از بین می برد .
وی افزود: در ایام جوانی و نوجوانی ارتباط خود را با قرآن و دعا بیشتر کنید و سعی شما بر این باشد که تلاوت قرآن را در برنامه روزانه خود بگنجانید.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به نوجوانان نومکلف توصیه کرد: غیر از انجام واجبات، تلاش کنید هر روز یک کار خوب و پسندیده انجام دهید.
وی با یادآوری اهمیت نیکی به پدر و مادر و توصیه کتاب خدا و انبیا و اولیاء در این زمینه، گفت: مسیر سعادت و پیشرفت در زندگی از احترام به والدین می گذرد. همواره دست بوس آنها باشید و آنها را تکریم کنید.
به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان نومکلف کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی و اهدای هدایای معنوی به نومکلفان دختر و پسر و نیز برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطاری به پایان رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران