پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587451 تاریخ : 1400/06/09-11:49:16
,15,4,
برنامه هوش مصنوعی گزینه های برنامه نویسی شخص محور را برای ساکنان سالمند ایجاد می کند

برنامه هوش مصنوعی گزینه های برنامه نویسی شخص محور را برای ساکنان سالمند ایجاد می کند

Benchmark Senior Living از هوش مصنوعی برای شناسایی علایق مشترک ساکنان ، ایجاد خاطرات دیجیتال و اطلاع از توسعه برنامه نویسی استفاده می کند.

به گزارش بانک و صنعت، TSOLife یک پلت فرم هوش تجاری با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد داشبورد برای اطلاعات و ابزارهای شخصی ارائه می دهد تا به جوامع مسن در تصمیم گیری در مورد برنامه نویسی و فعالیت ها کمک کند. دیوید ساویر ، بنیانگذار و مدیرعامل TSOLife گفت که این پلتفرم فراداده را از مصاحبه های صوتی بیرون می آورد.وی گفت: "ما به هوش مصنوعی آموزش دادیم تا یک مکالمه بدون ساختار را انجام دهد و آن را به داده های ساختار یافته تبدیل کند."

سلیمان گفت ، کارکنان از بینش های بدست آمده از داده ها برای ایجاد مکالمات مبتنی بر شخص و تعاملات شخصی با ساکنان ، مانند تیم های ورزشی مورد علاقه خود استفاده می کنند. او افزود: "زیبایی TSOLife تجربه بسیار بهتر مشتری است." "ساکنان و خانواده ها مجبور نیستند 14 صفحه از هر چیزی را پر کنند. ما اطلاعات کمی را از طریق فرآیند فروش جمع آوری می کنیم و از آن برای شروع مشخصات استفاده می کنیم. این داده ها وارد داشبورد می شوند و این نرم افزار را قادر می سازد تا به جوامع در شناسایی علایق مشترک بین ساکنان کمک کند.

نرم افزار TSOLife همچنین داده های ساکنان را در یک جدول زمانی و در یک استوری بورد با استفاده از صدای واقعی و عکس های آنها قرار می دهد. سپس جوامع می توانند یک دفترچه مجازی از زندگی یک ساکن ایجاد کنند که با ساکن و اعضای خانواده آنها به اشتراک گذاشته شود.

او می گوید: "خانواده داستان های شگفت انگیزی را در صدای محبوب خود دریافت می کنند." ما می توانیم تصاویر را به آن اضافه کنیم ، فیلم ها و تصاویر را در زمان واقعی بگیریم و تصاویری را که به آن جدول زمانی اضافه می شوند پیوند دهیم. اکنون که با ساکنان مصاحبه شده است و همه در زمینه نرم افزار آموزش دیده اند ، جوامع شروع به "ارتقاء" کرده و از داشبوردهای داده برای ایجاد برنامه نویسی استفاده می کنند که بیشترین جذابیت را ایجاد کند. "



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران