پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635343 تاریخ : 1402/01/29-14:35:30
,11,
بررسی جزئیات ساخت 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

در دیدار وزیر راه و شهرسازی با رئیس کمیته امداد مطرح شد؛

بررسی جزئیات ساخت 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزئیات ساخت 360 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده در قالب قانون جهش تولید مسکن برای ساخت 360 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها ویژه مددجویان، اظهار کرد: تأمین زمین برای این طرح باید به صورت استان به استان و به شکل مستمر پیگیری شده و از ظرفیت موجود اراضی برای ساخت مسکن متقاضیان استفاده شود.

وی افزود: از 360 هزار واحد مسکن محرومان، 240 هزار واحد در شهرها و 120 هزار واحد در روستاها باید ساخته شود و سازمان ملی زمین و مسکن مورد نیاز این پروژه را در شهرها و مراکز استان ها تأمین خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بر لزوم برگزاری جلسات مستمر و ماهانه با مدیران کمیته امداد و معاونان حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری اقدامات مورد نیاز ساخت مسکن محرومان تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد که سامانه هوشمند امداد (سها) کمیته امداد امام خمینی (ره) به سامانه املاک و اسکان متصل شود تا ثبت و دسترسی و تبادل اطلاعات این دو سامانه تسهیل شود.

در ادامه این جلسه سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اشتغال، تأمین مسکن و فرهنگسازی برای خودباوری و خود اتکایی را سه محور مهم اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی و مولدسازی ذکر کرد و گفت: در همین راستا 500 هکتار زمین برای ساخت مسکن محرومان شناسایی شده و با همراهی وزارت راه و شهرسازی با طی مراحل تغییرات کاربری و الحاق آنها به محدوده های شهری استفاده خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران